recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC og keymap.xml
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXBMC og keymap.xml

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Phantasize Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Emne: XBMC og keymap.xml
    Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 13:49
Hej

Ved ikke om det er det er den helt rigtige gruppe i forummet, men jeg prøver.

Jeg har anskaffet mig en ASRock ION 330, og installeret XBMC på den (Via live cd, og senere opdateret til nyeste version).

Jeg har så anskaffet mig en Microsoft MCE Remote, og tilhørende modtager som er understøttet direkte. Og det virker for så vidt også fint nok. Men bare ikke alle tasterne..

Jeg ved at man ved at ændre en fil, kan bestemme hvilken taste der skal gøre hvad, men efter at have fulgt diverse tråde osv, og prøvet mig fem, har jeg stadig ikke fået det til at virke.  Så er der nogen der kan give et eksempel på hvordan jeg feks. får knappen "Recorded TV" til at vise XBMC's "Context Menu" (den der kommer frem når man står på feks. en film i listen, og trykker "c" på sit keyboard.

Et eksempel på hvordan det skal se ud i xml filen, samt hvor denne fil helt præcist skal ligge.

Håber VIRKELIG en eller anden ved det, for det er næsten det sidste jeg mangler.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu