recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips HTS 8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips HTS 8000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eco2001 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips HTS 8000
    Sendt: 04-Oktober-2005 kl. 15:42

Hej,

Da jeg skal flytte inden for de næste par måneder, ønsker jeg at få et nyt anlæg - helst et som fylder mindst muligt. Den helt store hovedpine er baghøjtalere.

Jeg har derfor haft kigget på Philips HTS 8000, som jeg synes passer meget godt til behovet. Mit spørgsmål er derfor om der er nogen der har erfaringer eller kan gennemskue produktet - og sige om det er noget værre skrammel? Ligeledes er der nogen der ved om man kan gøre DVD'en i den kodefri?

Hvis der er nogen som kender andre lignende produkter (helst uden baghøjtalere) - kunne det være fedt at høre om det og have noget at vælge i mellem.

Mvh,

Eco

Omtalte Philips:

http://dk.pricerunner.com/sound-and-vision/sound/home-cinema -systems/373198/prices

http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp ?fhquery=fh_secondid%3Dhts8000s_01_dk_consumer%26fh_location %3D%2F%2Fconsumer%2Fda_DK%2Fcategories%3Ccatalog_dk_consumer %2Fcategories%3Chome_audio_video_gr_dk_consumer%2Fcategories %3Chome_theatre_systems_ca_dk_consumer%26&productId=HTS8 000S_01_DK_CONSUMER&activeCategory=HOME_AUDIO_VIDEO_GR_D K_CONSUMER&fredhopperpage=detail.jsp&language=da& ;country=DK&catalogType=CONSUMER&proxybuster=UFDKVLD PRES25J0RMRESHQFHKFSEKI5P

Til top
zomething Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 19:23
Har også kigget meget på dette anlæg.
Har lyttet til det i Merlin, men syntes subwooferen er lidt uheldigt designet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu