recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PACE DS830NV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPACE DS830NV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
3DRC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: PACE DS830NV
    Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 13:42

Har lige modtaget denne modtager til Viasat HD og har dette førstehåndsindtryk:

Den er nem at betjene, skifter hurtigt mellem kanaler EPG etc og så er billedet rigtig godt - ikke mindst HD (WOW).

På eet punkt har den dog skuffet mig: den har tilsyneladende ikke en timer-funktion som min gamle Nokia 9802 Vha EPG kan man godt få en påmindelse hvis modtageren er tændt, men den har ikke en timer der kan tænde for modtageren og låse den fast på den ønskede kanal. Dette er absolut ikke hensigtsmæssigt hvis man - som jeg - ønsker at optage på en ext. HDD.

Jeg har udtrykt mine ønsker til Viasat (inkl. ønske om at modtageren sender start-signal til HDD via scart), men det vides ikke hvornår (hvis nogensinde) opdateringerne implementeres.

Til top
Helskov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 11:00

Det sker aldrig. Jeg venter stadig på de får styr på synkronisering af undertekster på nogle kanaler.

-----------------------------
Best Regards
Til top
Mestah Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 21:14
Hiver lige en gammel tråd frem igen, da jeg lige har fået denne modtager i dag.

Jeg har været inde i menuen og vælge mine favorit programmer men hvordan får man modtageren til at bruge favoritlisten? Når jeg zapper er stadig alle programmer jeg zapper rundt i. Har forsøgt de farvede taster på den gamle pace jeg har skal trykke på grøn/gul for at skifte mellem favoritterne/alle programmer.

Nogen forslag?
Til top
Mestah Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 12:09
Jeg fandt selv løsningen på hvordan favoritlisten bruges på http://driftcenter.zhosting.dk/showitem/14/

Man skal trykke EPG, vælge TV, Vælge favoritkanaler og så vælg et af programmerne på listen. Så kan man zappe mellem sine favoritkanaler, man kan se at man er på en anden liste ved at der er en * ud for kanalnavnet.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu