recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - A-100 vs. WD live?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketA-100 vs. WD live?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Direkte link til dette indlæg Emne: A-100 vs. WD live?
    Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 21:21

Har pt. en A-100 i stuen og en alm. WDTV i sovevær. Overvejer at skifte begge ud til 2 stk. WDTV live - da konen er vild med det enkle betjening og interface.

1. Kan WDTV Live afspille ISO. rip af dvd? Min nuværende har lidt bøvl med det mens A-100 bare flyver igennem.

2. Kan Live downmixe fx DTS til alm. 2 ch. stereo til når jeg ser en film med DTS lyd i sovevær. hvor lyder kører gennem mit TV?

3. Er der andet jeg skal være obs på at "miste" ved at skifte min A-100 med en WD Live?

LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
hansh18 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 12:45

Er meget spændt på eventuelle svar, da jeg står og skal vælge mellem en A-100 eller WD TV live.
Har læst andre steder at WDTV live kan afspille ISO rip af DVD, så det er jeg ikke i tvivl om men oo27 hvordan er din erfaring med de 2 produkter stillet op imod hinanden?



Redigeret af hansh18 - 02-November-2009 kl. 12:46
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu