recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Humax,Sony og Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHumax,Sony og Samsung

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Urte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Emne: Humax,Sony og Samsung
    Sendt: 06-Oktober-2005 kl. 07:39

Hej

Jeg har et problem/udfordring. Jeg er ikke specielt IT kyndig men har lige købt et nyt TV (Kommer på Mandag) Samsung LE-32R51B. Jeg har i forvejen en Parabol reciever Humax VACI-5350 (For at kunne modtage både canaldigital og Viasat), kombineret med det har jeg en Sony DAV-S800 homecinema.

Problemet hvordan kombinerer jeg det for ,at få det bedste lyd og billede bliver jeg nødt til ,at udskifte Sonyén med  et andet anlæg? jeg har tænkt at bruge maks 5000-6000 hvis det bliver nødvendigt.

 Kan en ordenlig kabling løse det hele,i såfald hvordan?

På forhånd tak!!

 

Til top
flemmingkirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2005 kl. 11:02

Hej

Hvad er det du vil kombinere??

Flemming Kirk
Til top
HTPC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 629
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2005 kl. 12:50
Hvis du selv gjorde fodarbejdet med at linke til apparaterne på producenternes hjemmesider, så man kan se hvilke stikforbindelser de forskellige apparater har, så kan det være folk er mere villige til at hjælpe dig.

Redigeret af HTPC
Til top
Urte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2005 kl. 14:52

Oprindeligt skrevet af HTPC HTPC skrev:

Hvis du selv gjorde fodarbejdet med at linke til apparaterne på producenternes hjemmesider, så man kan se hvilke stikforbindelser de forskellige apparater har, så kan det være folk er mere villige til at hjælpe dig.

 

Enig jeg undskylder ydmygt,Samtidigt vil jeg gerne undskylde at jeg ikke har lukket emnet,da alt udstyret er udskiftet. Men tak for tanken og pointen.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu