recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ejer af Pana BT200 søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEjer af Pana BT200 søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Emne: Ejer af Pana BT200 søges
    Sendt: 02-November-2009 kl. 08:35

Har netop købt et Panasonic BT200-anlæg (blue-ray), den virker fint men må indrømme at der er en svag susen fra bassen når vol står på bare 1, der er intet at høre når den står på vol 0. Problemet er særlig slemt hvis man sætter bas-niveauet til 4 (jeg har dog sat den til 1). Det er lidt et problem hvis man høre musik med nogle stille passager.

Er jeg den eneste der har dette problem? Vil selvfølgelig bare gå til forhandleren med den hvis det er forkert, men den er købt på nettet så.

På forhånd tak.

Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 397
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 19:44

Jeg har lige teste "susen" på mit anlæg og der er der også en susen, når volume står på 1+ og bassen står på 4, men ingen susen når volumen er på 0.

Så det er nok noget som skal være der.
 
PS. min bas står også på 1 normalt.
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu