recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uploadede billeder er ikke flyttet med til ny serv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUploadede billeder er ikke flyttet med til ny serv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-August-2006
Status: Offline
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Emne: Uploadede billeder er ikke flyttet med til ny serv
    Sendt: 04-November-2009 kl. 08:32
Jeg kan se, at billeder som er indlejret i gamle forumindlæg ikke er flyttet med over til den nye server.
 
Jeg synes, at en del af værdien af (nogle) gamle indlæg går tabt, hvis ikke billederne kommer med.
 
/lars
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 12:09
Hummelmose er MEGET undskyldt i det her tilfældet.
 
Det er desværre en detalje i opgraderingen fra den helt gamle version 7.x til version 8.x som programmøren af forumet ændrede hele mappe strukturen på forumet. Jeg har i sin tid været beta-tester af det her forum (for programmøren). Og havde dengang en længere samtale med ham om, hvor uheldigt det er, da den nye struktur stadigvæk indeholder mapper til billeder, men den hedder noget andet. Hvad han dengang glemte at sige var, at man skulle flytte de gamle mapper med over, påtrods af de ikke længere bliver brugt som hensigten. (Lyder underligt, men det ER sådan det er). Og hvis Hummelmose ikke er klar over dette, hvad han kun kan være, hvis han har læst på programmørens eget forum, så ved han ikke at man skal flytte mapperne med over, påtrods af at de ikke længere bruges, udover til at hente avatar/billeder fra gamle brugere.
 
Det betyder dog også, at de skal nok komme igen. Hummelmose skal bare lige trække vejret og passe sit liv/arbejde også.
 
 
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 12:56
Jeg har flyttet mapperne med over Cry

Men på 7'eren hed folderen "brugerens navn", på 9'eren hedder den "brugerens id". Jeg skal derfor lige "trylle rylle". Men som Kim også skriver, så er jeg lønmodtager i en anden virksomhed, som forventer at jeg leverer mine 80 ugentlige timer der også Cool
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-August-2006
Status: Offline
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 14:34
Godt at høre, jeg er sikker på, at I klarer den til bravour
/lars
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 20:28
Hej alle. Så er den klaret.

Dog kan du ikke selv se dem mere i dit upload arkiv. men de vises nu.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu