recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - StreamTV / Optimal Stream Alternativ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreamTV / Optimal Stream Alternativ

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ThomasTr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 00:02

Der er heller ikke nogen forbindelse her hos mig...

Desværre er der også noget galt med zatto, men de vil i det mindste gøre noget ved det.

Her er deres svar ,da jeg brokkede mig:

Thank you for your message to Zattoo.

We have some problems receiving some channels in Denmark since the beginning of November and we apologize for this.
We will add some free time to your subscriptions so you do not pay while the channels are down.

Zattoos Tech Department is working very hard to find a fast solution.

Thank you very much for your patience.

Your Zattoo Team.


Zattoo, Nov 18 03:54 (CET):

Most of the Scandinavian channels need to be fixed, the only fault that isn&apos;t obvius is that NRK2 is streaming DR1.

BTW:Your competitor in Denmark, StreamTV.dk, has closed down their site and streams.

Til top
spip Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-November-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 00:22
Bruger også Zattoo og her er det kun sv1 og sv2 der virker samt dr1 på nrk1..... hmmm det dur ikke i længden, nogen der ved hvad der sker på den front?

Jeg har modtaget en fin mail fra Zattoo - men der sker ikke rigtig noget.
- og den evige historie om streamtv/optimalstream/broadcom..... i går aftes blev min settop boks automatisk opdateret med fin menu og ny EPG....men ingen muligheder for at se nogen kanaler.....er der nogen der har snuset noget op om evt fortsættelse af denne udmærkede (og eneste) mulighed for at se TV over nettet !
Til top
mikkell Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 13:59
Jeg søger også et alternativ til Stream TV - det er mig en gåde, at de ikke kunne få det til at løbe rundt, for produktet fejlede ikke noget.
 
Broadcom eksisterer tilsyneladende stadig, som folk også skriver, og som man kan se af http://www.broadcombolignet.dk/produkter/tv.html minder deres produkter meget om stream tv's gamle produkter - sikkert også derfor at der er Settop's der stadig opdateres. Er der nogen der har haft held til at kontakte broadcom, og høre om man kan få deres produkt uden for deres bolignetværk?
 
En anden ting - hvor mange tror I egentlig ville være potentielt interesserede i et ligende produkt, og tror I, at folk ville betale mere end det stream tv kostede? Hva' nu hvis servicen var udvidet til at kunne modtages på eksempelvis mobileenheder mv.?
 
/Mikkel
Til top
MaNa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-November-2009
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 14:53
Hey hvis der en her der gerne vil sælge sin stream box så vil jeg gerne købe den :) skriv til xxxxx.dk @ gmail . com
Til top
spip Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-November-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af MaNa MaNa skrev:

Hey hvis der en her der gerne vil sælge sin stream box så vil jeg gerne købe den :) skriv til xxxxx.dk @ gmail . com


....hvordan vil du bruge den - jeg har prøvet flere ting for at komme i kontakt med den efter lukningen af stream/optimal/broadcom opsætningen !
Til top
JayN1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-April-2008
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 18:07
Vi har også haft Stream TV hjemme hos os, og nåede at investere i en boks. Efter at have set linket her på siden til Broadcom, valgte jeg at skrive til dem. Her er hvad jeg skrev:


Jeg kan se Stream TV er fortsat som Broadcom.

Da Stream TV lukkede, erkendte i der er en del "trofaste kunder".
Nogle af dem nåede også at investere i en digital modtager-boks, som jeg
selv gjorde.
Derfor vil jeg høre om i ikke kan overføre mig som kunde til
broadcom digitalt tv, uden at skulle betale oprettelses-afgift. Det ville
være en rimelig service at yde de gamle kunder (som har investeret 1000 kr.
i en modtager-boks), hvis de skal fortsætte hos det nye selskab.

Man kan ikke overleve som et lille firma, der har brug for at etablere en kundebase
og goodwill, hvis man lukker selskabet og forventer folk skal betale 300 kr.
igen for at fortsætte som kunde.

Mvh. Jakob



Her er hvad Broadcom svarede:


Hej Jakob

Vi er ikke streamtv (Optimal Stream.)

Optimal Stream forhandlede vores produkt og vi havde samtidig en aftale med dem om at varetage deres kundeservice. Vores aftale med dem ophørte per 30. september.

Vi kan kun opfordre dig til at kontakte Optimal Stream direkte.

Med venlig hilsen
Kundeservice
 
broadcom bolignet
Hørskætten 5 • 2630 Tåstrup
Tel.: 82.30.80.00 • Fax: 82.30.80.01
kundeservice@bcbnet.dk • www.bcbnet.dk



Det er ikke til at sige om man kan abonnere på deres ip-tv uden i øvrigt at være kunde ud fra, hvad de skriver.

Nu skifter vi i hvert fald til Telia bredbånd og TV. Den samlede pakke for 10/1Mbit + ip-telefon + digital tv (319 kr./mnd) er næsten præcis, hvad vi betalte for 10/2 Mbit (Cybercity, 239 kr.) + ip-telefon (fonet) + ip-tv (stream, 79 kr.) (239  + 79 = 318 kr. / mnd). Eneste hage er den mindre uploadhastighed (Cybercity gav en gratis opgradering for nyligt til de 2 Mbit), men nu vil vi bare have noget der (forhåbentlig) virker.

For øvrigt modtog vi følgende e-mail fra Stream TV d. 26/10 2009. Det undrer mig at det ikke var alle kunderne, der fik samme e-mail som vi gjorde.


Optimal Stream Aps, selskabet bag www.streamtv.dk er desværre på vej mod nedlukning.

Hvis du har oprettet ny konto uden at du har modtaget kontooplysninger eller hvis du har købt settop boks uden at du har modtaget denne så hører vi gerne fra dig inden tirsdag 27 oktober.

www.streamtv.dk var et godt projekt med de rigtige idéer, desværre gjorde den store betaling til CopyDan og uenighed i ejerkredsen det ikke muligt at fremskaffe den nødvendige ekstra kapital til markedsføring, ejerkredsen bag selskabet har derfor ikke andre muligheder end at indstille aktiviteterne.

Der har været mange trofaste kunder, enkelte har været med fra starten - vi takker alle dem der har støttet projektet.

Med venlig hilsen,

Optimal Stream Aps

www.streamtv.dk

Til top
Diblo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 11:37
Hvilken e-mail har de sendt fra?

(Ønsker at benytte settop boks til free internet tv)
Jeg vil meget gerne have hjælpe til at bryde ind i min settop boks, da det er stor se umulig at find oplysninger.
Jeg har i 3 uger lavet brustforce på ssh'en, men det kan tag år at finde password og bruger navn.
Det er jo det svære et Linux system som gør stort se umulig at finde et lille huld som kan give dig nogle info'er som gør at man kan arbejde frem i mod en op lukning.
Ja så er der jo lige det problem igen, at jeg ikke kan finde så meget som en info om noget, om noget, om den Ouch
Den er til syndeladen godt beskytte i mod fjern adgang samt fysisk adgang Ouch Ouch Ouch Ouch Wacko

Redigeret af Diblo - 03-December-2009 kl. 11:39
Til top
flamber Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2009 kl. 01:23
Optimal Stream og Broadcom (Bolignet), samt nogle flere virksomheder, ligger sjovt nok på samme adresse.

http://cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?findsimilar=27644902®typ=CVR

streamtv.dk var gået ned, da de ikke havde betalt deres regning til DK-Hostmaster. Den var blevet suspenderet.
Hvorfor laver Broadcom (som åbenbart ejer domænerne nu) ikke en lille info-side, som fortæller om lukningen - og eventuelt henviser til deres egne produkter?
Til top
MaNa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-November-2009
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 00:06

Vil stadigvæk gerne købe jers aflagte streambox så skriv til xxxxx.dk @ gmail. com
Vh jonas s

Til top
spip Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-November-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 16:55
Så kom Broadcom med et tilbud via brev ;-) om nøjagtig de samme kanaler som streamtv til den helt vanvittige pris af 117 kr. pr måned !!!!!
Og man kan genbruge sin boks !

Har I andre også fået sådan et brev


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu