recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD-kvalitet ifm Start-forfra på Samsung boks?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD-kvalitet ifm Start-forfra på Samsung boks?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Emne: HD-kvalitet ifm Start-forfra på Samsung boks?
    Sendt: 08-November-2009 kl. 23:08
Jeg har en samsung smt-h3106 og bruger ofte Start forfra funktionen. Jeg går ud fra at boksen har en (mindre) hukommelse der gør den istand til at lagre det kørende program som brugeren så kan starte forfra. Funktionen virker også på DR HD kanalen. Er boksens hukommelse stor nok til at levere HD kvalitet ved aktivering af Start forfra funktionen på HD-programmer?  
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2009 kl. 23:21
Boksen er ikke udstyret med en krystalkugle, der kan forudsige hvilken kanal, du eventuelt skifter til, og beder om at starte forfra :-)
Derfor kan den af gode grunde ikke vide, hviilket program, den i givet fald skal lagre.

Start forfra virker ved at boksen via sin netforbindelse kontakter YouSee og anmoder om at et givent program bliver sendt forfra til boksen.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu