recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IR øje
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIR øje

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Emne: IR øje
    Sendt: 10-Oktober-2005 kl. 19:49
I denne tråd refereres til en gadget så man man kan fjernbetjene sit isenkram selvom det står bag en låge. Nu kan man jo have flere apparater bag lågen (recorder, VHS, DVD afspiller, forstærker, tuner, osv.). Er der nogen der kender til en smart løsning så man ikke skal have sådan en for hvert apparat? Er der evt. en optiker der kan slibe et prisme, så man kan fordele til alle aparater?
Til top
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2005 kl. 22:11
Ikke helt ved siden af, jeg kan huske at Grundig engang lave en som kunne betjene flere apparater. Men om den stadigvæk er på markedet ved jeg ikke. Der må også findes andre.
Hilsen Don P.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2005 kl. 23:39

Oprindeligt skrevet af johnlindgreen johnlindgreen skrev:

I denne tråd refereres til en gadget så man man kan fjernbetjene sit isenkram selvom det står bag en låge. Nu kan man jo have flere apparater bag lågen (recorder, VHS, DVD afspiller, forstærker, tuner, osv.). Er der nogen der kender til en smart løsning så man ikke skal have sådan en for hvert apparat? Er der evt. en optiker der kan slibe et prisme, så man kan fordele til alle aparater?

Der medfølger 2 stk. IR-sendere. Jeg har selv brugt den til at betjene 4 apparater med. Jeg satte blot IR-senderne fast på indersiden af skabslågen, strategisk placeret så de kunne ramme IR-øjerne på apparaterne (ofte gemt bag displayet)

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2005 kl. 18:11
Interessant. Jeg må lige ha' studeret hvor de sidder på mine apparater.
Til top
krabbe74 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 19-August-2005
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2005 kl. 11:24
Den som direktetildig.dk har de ikke længere er der nogen, der kender en anden shop der har den.
Eller vil sælge deres
Til top
krabbe74 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 19-August-2005
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2005 kl. 10:24
er der ikke nogen der kan hjælpe, har søgt uden at kunne finde hvad jeg skulle bruge
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2005 kl. 11:07

Oprindeligt skrevet af krabbe74 krabbe74 skrev:

Den som direktetildig.dk har de ikke længere er der nogen, der kender en anden shop der har den.

Har du været i kontakt med direktetildig.dk og fået den oplysning (at de ikke længere har den i sortimentet) - for varen er jo stadig at finde i deres web-butik.

Hvis en af de glade købere ville afsløre hvem fabrikanten af enheden er, ville det være lidt lettere at søge efter en anden web-shop der sælger disse.

/Lars

Redaktør, recordere.dk
Til top
krabbe74 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 19-August-2005
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2005 kl. 11:14
ja bestilte den på deres weebshop men fik en mail om at de ikke havde den og ikke igen ville få den..
Men de har alligevel ikke fjernet den
Har fundet andre løsninger, men de er hverken ligeså gode til mit behov+ prisen er en del højere
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu