recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dock Denon ASD3N - spillelister, hvad gør du?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDock Denon ASD3N - spillelister, hvad gør du?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christian73 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Dock Denon ASD3N - spillelister, hvad gør du?
    Sendt: 22-November-2009 kl. 14:26
Hej

Er der en behjertet sjæl derude, der kan hjælpe mig med et fif eller to til, hvordan jeg får den *#**##€% dock til at vise spillelister, som rent faktisk kan bruges? 

Som udgangspunkt viser docken alle kunstnere i alfabetisk rækkefølge, men eftersom Denon har valgt IKKE at lave nogen "rul-hurtigt" funktion på hverken docken eller receiverens fjernbetjening, tager det bogstavelig talt minutter at komme til kunstere der starter med f.eks. M fra udgangspunktet. 
Dette problem har jeg løst ved at lave spillelister i iTunes opdelt alfabetisk efter kunstneres forbogstav, så jeg kan nøjes med at klikke mig frem til R, når jeg f.eks. vil høre Rammstein. Og det fungerer ok. Så langt så godt. 

Men når jeg så er inde i R, og gerne skulle kunne klikke mig direkte frem til Rammstein, lister docken Radioheads, R.E.M.s osv sange listet op alfabetisk - men det jeg har brug for, er jo endnu en undermappe, hvor der står Radiohead, Rammstein, R.E.M.etc hvor jeg ved at klikke på  Rammstein kommer til endnu en undermappe, hvor jeg kan vælge mellem deres cd´er. 

Er der nogen der kan hjælpe - har lige brugt 1,5 time på at lave diverse spillelister, og det vil bare ikke lykkes. Er begyndt at overveje, om der er indstillinger på docken, der skal pilles ved, men jeg magter næsten ikke at gå i gang med Denons manual, før jeg har forhørt mig her. 

Christian

"Brugervenlig HiFi NU!"



Er der nogen derude, der kan hjælpe, please?

Christian
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu