recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar over Denon AVR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBærbar over Denon AVR

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SvendsenGreve Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Oktober-2005
Sted: Dominica
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Bærbar over Denon AVR
    Sendt: 22-November-2009 kl. 17:56

 ConfusedVil have min bærbar's HDMI signal til mit tv over min Denon AVR-3806, ( fordi mit tv ikke har en HDMI indgang)

Men her stoppede min drøm så osse, for kan simpelhen ik for hul igennem, ,, er der nogen der guide mig lidt ,,,?

Tænker HDMI fra bærbar til reciever og vel så S-Video fra reciever til tv ?? men håber nogen af jer kan hjælpe lidt

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2009 kl. 18:10
 
 Der skal være en HDMI eller VGA forbindelse til TVet, ellers er der slet ikke tilstrækkelig opløsning til noget brugbart, S-Video kan til nød bruges til billeder og Video, men også kun til nød, ikke til andet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2009 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af SvendsenGreve SvendsenGreve skrev:

 ConfusedVil have min bærbar's HDMI signal til mit tv over min Denon AVR-3806, ( fordi mit tv ikke har en HDMI indgang)

Men her stoppede min drøm så osse, for kan simpelhen ik for hul igennem, ,, er der nogen der guide mig lidt ,,,?

Tænker HDMI fra bærbar til reciever og vel så S-Video fra reciever til tv ?? men håber nogen af jer kan hjælpe lidt



Jeg tror ikke Denon receiveren kan D/A konvertere og nedskalere video fra HDMI til S-video out.   Det er trolig kun motsatt konvertering som lar seg gjennomføre ( dvs. s-video inn -> HDMI ut).


Redigeret af Bobben - 22-November-2009 kl. 22:30
Til top
SvendsenGreve Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Oktober-2005
Sted: Dominica
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 19:32
Ouch  Frygtede i ville svare således  Dead,.,
Nå men super tak for jeres svar,..,  Wink
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu