recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tekst TV på Samsung ps50q97
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTekst TV på Samsung ps50q97

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mimithorup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Emne: Tekst TV på Samsung ps50q97
    Sendt: 24-November-2009 kl. 21:50
Jeg købte for 1½år siden et samsung ps50q97 lige siden har der været lidt problemer med ttv.
der er mange fejl i og der mangler ofte noget af teksten. kan ikke bruge ttv til under tekster der mangler mere end halvdelen
 
jeg snakkede med forhandleren den gang og han havde tvèt hjemme ved ham og han sagde at det var mit signal det er galt med, det stilte jeg mig lidt til tåls med. men nu har jeg jo fået nogle flere digitale tuner og der er ingen af de 3 andre jeg har der ikke kan vise ttv. når jeg vælger signal info så ligger det på ca.80% med en lille (ca.10 cm høj) stue antenne.  jeg har ca. 1 km til masten og kunne med analog signal se tv og ttv uden antende uden problemer. har prøvet at sætte en ny antenne op og lige meget hjælper det,jeg kan ikke få den højre op end de 80% hvad ligger jeres signal på ???? både hvis i har samsung eller alle mulige andre mærker.
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu