recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af nyt setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af nyt setup

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
swush Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til køb af nyt setup
    Sendt: 27-November-2009 kl. 01:38
Hej.

Jeg skal ud og investere i noget lyd, og jeg håber at der er nogen herinde, som kan hjælpe mig.
Mine krav er at der skal kunne spilles både CD, FM radio (Gerne også internet og DAB, men det er ikke et krav). Jeg vil også kunne sætte min PC til og så afspille musik derfra, evt. streame fra netværket. Mit TV med Blu-Ray afspiller skal kunne sættes til (HDMI) så jeg også kan køre lyden derfra igennem. Derudover skal der være phono indgang, og gerne en AUX indgang og en 3,5mm udgang og indgang.

5.1 er rigeligt, hvis det er derunder er jeg også villig til at se på det.

Findes der noget færdigt "sæt" der kan klare dette, eller skal jeg ud og købe forskellige ting og så sætte dem sammen?

Mit budget er forholdsvis fleksibelt, men 7500 er maksimum, og hvis det kan gøres billigere er det jo super, jeg er ikke audiofil så lydkvaliteten behøver ikke være perfekt, det skal bare kunne bruges i min nye lejlighed når jeg flytter. Jeg håber at mine krav kan opfyldes indenfor dette budget.

På forhånd tak for al hjælp


Redigeret af swush - 27-November-2009 kl. 02:11
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu