recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af kosmetik hos amazon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af kosmetik hos amazon

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af kosmetik hos amazon
    Sendt: 28-November-2009 kl. 13:03
Hej , er der nogle af jer der har købt fex mascara hos amazon? , jeg havde bestilt , men de ville ikke sende det til DK. Er det et tilfælde at den pågældende leverandør ikke ville eller er det normalt mht parfume?...PS , det er til datterenLOL....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 12:33
Banke Banke på  " hvem er det " det er hopgreve , er der ingen der har bestilt kosmetik i UK?...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 13:52
Nej, du må jo prøve som den første her inde. Personligt foretrækker jeg at købe det i butikkerne hvor man kan prøve de forskellige produkter og få gode tips til farver og trends.Smile
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 14:02
Hej , jeg havde bestilt 6 stk mascara til datteren , 39kr pr stk mod 100kr herhjemme , og det gik da også fint , som det plejerSmile , lige indtil betalingen. Så blev bestillingen afvistConfused , men det kan da godt være , at jeg bare skal prøve igen...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 16:00
Ja det var da godt nok billigt. Jeg er oppe i 175 kr for et "grønt" produkt. Kan nemlig ikke tåle tilsætningsstoffer, som der er meget af i kosmetik.
 
Det er jo lidt mærkeligt hvis ikke de sender til DK, når nu vi bliver proppet med reklamer om alt muligt fra dem. Jeg får dagligt mails fra amazon - synes snart det er for megetAngry
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 18:08
Ja det med mail`s er helt vildt. Når man er/har været inde og kigge på andre typer produkter end lige film , så får man også tilbud/reklamer om det....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 03:32
Lidt sent, men:
Fruen handleder hos lookfantastic.com - super service: 2. gang var der en af flaskerne med noget rensedims der var splattet lidt ud i kassen. Hun kontaktede dem på mail & vupti, så sendte de en helt ny flaske.

En af hendes veninder har brugt strawberrynet.com, tror jeg det hedder. De sender fra østen, men betaler tolden hvis pakken bliver taget. Det var vist noget med at skanne toldregningen & kvitt. for betaling af samme ind, så overførte de pengene.

/Claus


Redigeret af clausols1 - 10-Januar-2010 kl. 03:33
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2010 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Lidt sent, men:
Fruen handleder hos lookfantastic.com - super service: 2. gang var der en af flaskerne med noget rensedims der var splattet lidt ud i kassen. Hun kontaktede dem på mail & vupti, så sendte de en helt ny flaske.

En af hendes veninder har brugt strawberrynet.com, tror jeg det hedder. De sender fra østen, men betaler tolden hvis pakken bliver taget. Det var vist noget med at skanne toldregningen & kvitt. for betaling af samme ind, så overførte de pengene.

/Claus


Jeg har også brugt strawberrynet.com til når armhulerne skulle friskes lidt op med noget nyt når der er fest. Rigtig fin butik. Plejer også at købe en god perfume på hjemmesiden til mine to storesøstre; de ved dog ikke hvor jeg får de dyre perfumer til en god pris henne. Så bliver de bare dét mere glade for deres gaverWink
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu