recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udgang Radeon9600
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdgang Radeon9600

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sivpiv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Udgang Radeon9600
    Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 09:19

D'herrer

Jeg er ved at samle en HTPC - jeg er komplet ny, så jeg har sikkert en masse spørgsmål hen af vejen.

Jeg har et ATI theatrix - so far so good. Når jeg nu skal have signalet ud af mit grafikkort - Radeon9600 - er der et rundt mangebenet stik (8-pin) som jeg går ud fra skal bruges.

Nu er problemet at jeg ikke aner hvad typen hedder. Jeg skal bruge et forlængerkabel ind til TV'et, og når jeg søger på edbpriser er der ikke billeder af alle stik, så jeg aner ikke hvad den type hedder ? Anyone !!

Thomas

Til top
m@dsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2004
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 11:24
Det er S-VHS (super-vhs)

m@dsen
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
Til top
Sivpiv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 17:45

Hej igen

Ja, men er der ikke flere undergrupper ? Umiddelbart mener jeg at have set et med 4 pins.

Stikket på mit grafikkort har 8 pins - det samme antal på mit tuner kort - bortset fra at de er placeret anderledes? Jeg troede også først at det bare var S-VHS ?!?

Thomas

Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-April-2004
Status: Offline
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 21:11

Hej Thomas

Kunne det ikke være et ViVo stik(video-in/video-out). Hvis det er det, vil jeg tro at der fulgte et lille styk kabel med grafikkortet, med det stik i den ene ende, og nogle andre stik i den anden ende som du måske så kan komme vidre fra.

PV
Til top
Sivpiv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 21:40

Hej Vendel

Om det er et ViVo stik eller hvad det er skal jeg ikke kunne sige.

Men efter at have læst dit råd, var jeg i gemme kassen over glemte kabler/adaptere. Her fandt jeg et kabel som sikkert har fulgt med i sin tid da jeg købte kortet.

Problemet er løst. Tak for rådet.

Thomas

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu