recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32" Philips 5404H VS 7404H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32" Philips 5404H VS 7404H

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Henrik Pedersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2009 kl. 12:41
Jeg har nu fået og brugt vores 32" Philips 5404H som børnene har fået i julegave og wauw billedet står godt til prisen - Kan kun anbefales - har i forvejen 2 Sony's et 46W4500 og et 32V4500 og umiddelbart vurderet kan jeg bedre li' 5404H billedet end V4500. Men det kan godt være antenne signalet er bedre på 5404H pga. min kabelføring - det skal jeg lige have kigget på.
 
Eneste kritik af 5404H indtil videre er at det er meget tidskrævende at omplacere kanalerner, nok mest pga. et mix af analoge og digitale kanaler hvor alle analoge kanaler blive lagt fra kanal 900 og opefter og de digitale fra 001 og opefter.
 
Jeg har læst en del omkring philips her på forum'et og philips "hadere" mener ikke philips viser det rigtige eller virkelige billede - hvad I mener ved jeg ikke rigtigt - men er det fordi billedet bliver "glattet" lidt ud så eks. rynker i personers ansigter ikke står så skarpt eller hvad ?? det er måske en af de forskelle jeg kan se - dog står TV'ene ikke i nærheden af hinanden så det er er værre rend fra det ene rum til det andet Tongue
 
Mvh Henrik
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2009 kl. 20:34
Problemet med philips er at du har dårlige justeringsmuligheder som mange andre producenter giver dig. dvs der er mange ting du ikke kan slå fra og det er umuligt at få en ordentlig hvidbalance, hvilket medvirker i et korrekt billede.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
tvillumsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 14:35
Jeg købte et 32" 5404H igår jeg er også ganske tilfreds, jeg synes også billede står utrolig flot når man tænker på prisen (2979.-) jeg blev også positivt overrasket over at man kan tilslutte en USB HDD og afspille avi filer, mp3'er osv... 

Rigtig godt TV til soveværelset!!

Dog synes jeg der er mærkeligt at skruerne til bordstanden ikke virker til vægbeslaget, de er både for korte og har for lille en diameter, og der følger ikke noget med til mit Vogels beslag...

Så jeg må vel i byggemarkedet..
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S
Pioneer HTZ-7
Sonos
PS3 Slim - Wii
WD TV Live
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-December-2009
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 20:05
Nu har jeg ikke købt forfærdeligt mange vægophæng til tv, men de 3 jeg har købt so far har alle indeholdt skruer - også til tv'et! :)
Mvh. Allan
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu