recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - forskelle mellem popcorn 110 og 200?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketforskelle mellem popcorn 110 og 200?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Direkte link til dette indlæg Emne: forskelle mellem popcorn 110 og 200?
    Sendt: 04-December-2009 kl. 23:13
Ja overvejer at købe sådan en men kan ikke se den store forskel mellem dem udover at C200 har mulighed for at få monteret BD drev. Har jeg misforstået eller overset noget?
 
Jeg vil købe direkte i US da jeg ofte har en mand derovre igennem jobbet, og kan se en c200 ca koster 1500kr og en 110 1100kr, men da jeg bruger PS3 til BD så gider jeg ikke betale forskellen hvis det er den eneste forskel. :)
 
mvh
 
\René
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2009 kl. 01:48
Ja, jeg vil nok sige du har overset temmelig meget :)
 
Det er absolut ikke eneste forskel - det er jo en helt ny generation chipset med mange forskelle, masser af hastighedsforøgelse samt en masse nye features og fremtidige featuremuligheder - derudover er der en del andre hardware forskelle.
 
Læs evt min anmeldelse her
 
 
Vær dog opmærksom på at C-200 stadig under udvikling og har en del bugs, mens A-110 jo som en 2 år gammel model er væsentligt mere moden med færre bugs, men altså også færre features og færre fremtids muligheder.
 
Er du ude efter en afspiller hvor alting bare virker 100% vil jeg ikke anbefale at købe en C-200 på nuværende tidspunkt - men kan du acceptere diverse bugs her og der og leve med de workarounds der er nødvendige nogen steder, og kan vente nogle firmwares endnu før det hele bare spiller, så får du også den klart bedste afspiller.
 
 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu