recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Printer til DVD skiver ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrinter til DVD skiver ?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2009 kl. 19:47
Hvis nogen skal bruge blæk til canon pixma ip 4600 og 4700 kan jeg sælge dem til 45 kr stk for uoriginal og det er super kvalitet bare skriv en pm hvis det har interesse.
Til top
Figaro01 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2006
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af Darknezs Darknezs skrev:

Canon har jeg brugt 4200, 4600 de skal hurtig have skiftet printerhoved, og det er dyrere end en ny printer, nu bruger jeg Canon Pixma MP970 Multifunktion, den har virket i 1år ca. bruger kopi patroner,da den skal have 7 stk, det bliver 150.- for alle, orginale koster 115.- stk
 
Kan man blot anvende kopi patroner uden chip?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Figaro01 Figaro01 skrev:

Oprindeligt skrevet af Darknezs Darknezs skrev:

Canon har jeg brugt 4200, 4600 de skal hurtig have skiftet printerhoved, og det er dyrere end en ny printer, nu bruger jeg Canon Pixma MP970 Multifunktion, den har virket i 1år ca. bruger kopi patroner,da den skal have 7 stk, det bliver 150.- for alle, orginale koster 115.- stk
 
Kan man blot anvende kopi patroner uden chip?
Canon, de skal have patroner med chip.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Figaro01 Figaro01 skrev:

Oprindeligt skrevet af Darknezs Darknezs skrev:

Canon har jeg brugt 4200, 4600 de skal hurtig have skiftet printerhoved, og det er dyrere end en ny printer, nu bruger jeg Canon Pixma MP970 Multifunktion, den har virket i 1år ca. bruger kopi patroner,da den skal have 7 stk, det bliver 150.- for alle, orginale koster 115.- stk
 
Kan man blot anvende kopi patroner uden chip?
Canon, de skal have patroner med chip.

Mange kopi-patroner har efterhånden chip - men ellers kan en eksisterende (gl.) chip flyttes fra en brugt patron til en ny kopi-patron (se evt. vejledning fra siden her).
Ved at flytte chippen mister man desværre muligheden for at følge blæk-niveauet (Canon print-driveren vil opfatte den isatte kopi-patron som tom).

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
Figaro01 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2006
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Figaro01 Figaro01 skrev:

Oprindeligt skrevet af Darknezs Darknezs skrev:

Canon har jeg brugt 4200, 4600 de skal hurtig have skiftet printerhoved, og det er dyrere end en ny printer, nu bruger jeg Canon Pixma MP970 Multifunktion, den har virket i 1år ca. bruger kopi patroner,da den skal have 7 stk, det bliver 150.- for alle, orginale koster 115.- stk
 
Kan man blot anvende kopi patroner uden chip?
Canon, de skal have patroner med chip.

Mange kopi-patroner har efterhånden chip - men ellers kan en eksisterende (gl.) chip flyttes fra en brugt patron til en ny kopi-patron (se evt. vejledning fra siden her).
Ved at flytte chippen mister man desværre muligheden for at følge blæk-niveauet (Canon print-driveren vil opfatte den isatte kopi-patron som tom).

/Lars
 
tak - så blev jeg det klogere
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Marts-2006
Status: Offline
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 20:54
Man kan få farvepatroner (tomme når man køber dem) som er beregnet til at genfylde. Disse patroner leveres med prop for genfyldning og med en chip som automatisk nulstilles når den fjernes fra printeren.
Når man har haft patronen ude for at genfylde og derefter sætter patronen i printeren igen, så kan printeren se at det er en ny fuld patron der er kommet i og den kan så overvåge forbruget som var det en ny orginal patron.
Jeg bruger disse patroner til min canon printer og de virker fint.
Mvh
Bo

Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af bomndk bomndk skrev:

Man kan få farvepatroner (tomme når man køber dem) som er beregnet til at genfylde. Disse patroner leveres med prop for genfyldning og med en chip som automatisk nulstilles når den fjernes fra printeren.
Når man har haft patronen ude for at genfylde og derefter sætter patronen i printeren igen, så kan printeren se at det er en ny fuld patron der er kommet i og den kan så overvåge forbruget som var det en ny orginal patron.
Jeg bruger disse patroner til min canon printer og de virker fint.
Til Canon ??
Hvor kan man købe dem ??



Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 14:33
Slet ingen som har eller HAR haft problemer med uoriginale patroner? Hørte bare én engang sige at de ødelage printeren hvad der så end mentes med det.
Har selv en Pixma 5200 og den kører bare, den har altid fået origianle fordi....?? Måske man skulle prøve at fodre den med lidt andet?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu