recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af LCD TV i Jyllands-Posten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af LCD TV i Jyllands-Posten

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Direkte link til dette indlæg Emne: Anmeldelse af LCD TV i Jyllands-Posten
    Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 11:36

Hej

I dag d. 20 oktober 2005 er der en stor anmeldelse af 37"-40" LCD TV i Jyllands-Posten. Anmeldelsen findes i 'Derhjemme' s. 4-5 med overskriften 'Nye storskærme gør valget sværere'.

De testede LCD TV er:

Sony KLV-V40A10E

Samsung LE-40M61B

Philips 37PF9830

Et kort sammendrag af testen findes på Jyllands-Postens hjemmeside, nærmere bestemt: http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3332016/

Jeg ønsker ikke, at uddybe artiklens budskab yderligere, da jeg ikke vil bryde copyright - køb avisen, hvis du er interesseret i 'at vide mere' :-). Det er jo trods alt kun ca. 15 kr. sammenlignet med de 55 kr. eller mere, man skal smide for en anmeldelse i et fagblad.

Forsat god dag

Peter

 



Redigeret af Ravnholdt
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 14:34

Hej Alle

Det er lækkert at se en test som opererer med "rigtige TV", altså modellerne med stor skærm og en pris omkring 30 kkr.

Det er selvfølgelig mange penge for de fleste, men skal man have LCD TV - og kan skaffe pengene - er det i den prisklasse der skal kigges.

Altså når det er LCD. Plasma koster som regel lidt mindre, 22-25 kkr for en god model (20 kkr på fælleskøbet)

Artiklen i JP er fin. Dog syntes jeg deres point-givning ikke er helt synkron med deres tekst.

I teksten roser de Philips 9830 for at være bedst til analog TV og med bedste lyd, og "kvalitetsmæssigt toppen af poppen i testen". Og samtidig har de en pointgivning hvor Philips scorer mindst for Ibrugtagning, Billedekvalitet og Pris/Ydelse - men mest på Brugervenlighed og Lydkvalitet.

Men ok, teksten er mere uddybende på alle områder. Så det kan anbefales at læse Jyllands-Peter hvis i falder over den. Eller måske på biblioteket hvis ikke artiklen er forsvundet derfra inden

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Det er selvfølgelig mange penge for de fleste, men skal man have LCD TV - og kan skaffe pengene - er det i den prisklasse der skal kigges.

Og gerne i et fælleskøb

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu