recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på Samsung’s PS42S5H og PS42P5H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskel på Samsung’s PS42S5H og PS42P5H

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
banielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Emne: Forskel på Samsung’s PS42S5H og PS42P5H
    Sendt: 24-Oktober-2005 kl. 18:51

Hej

Jeg har kigget på overnævnte to plasmaer... og har bl.a. S5h'eren på prøve derhjemme...

Men jeg har hørt at P5h'eren skulle være bedre (og at s5h'eren endvidere ikke "skulle være god nok". Er der nogle der har nogle erfaringer med p5h'eren og evt. ved hvad forskellen er på de to skærme... jeg synes at de to data ser meget ens ud.

På forhånd tak

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2005 kl. 20:34
Det jeg har fået fortalt er der bedre højtalere i P'erne samt den har digi comb filter, som S modellen vist ikke har.

Har du bestemt dig? Jeg er ved at købe et 42p5h, men er stadig lidt i tvivl
Til top
banielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2005 kl. 21:39

Hej

Ja, jeg har bestemt mig, men jeg gik en anden vej og hoppede med på fælleskøbet af LG's PX5 her på siden.

Jeg synes at den Samsung 42s5h jeg havde stående hjemme larmede en smule (kunne høre den svagt når jeg sad ca. 2,75 meter væk) og ligeledes synes jeg at den pixelerede meget hvis der var zoomet tæt ind på et ansigt og der så kom hurtige bevægelser i billedet.

Jeg har desværre ikke set 42p5h'eren (men jeg har fået af vide at den skulle stå i Fona i Århus, hvis du evt. har mulighed for at se den der)

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2005 kl. 10:28

Jeg har bestemt mig for at hoppe på LCD vognen og skal havde bestilt et 40M61B. Skal bare finde en tysk shop der har det på lager....

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu