recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR HD: For meget snak og for brat opstart af film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDR HD: For meget snak og for brat opstart af film

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Emne: DR HD: For meget snak og for brat opstart af film
    Sendt: 28-December-2009 kl. 03:54
Dælme ærgeligt, jeg havde ellers lige glædet mig til at DR HD viste filmen Apollo 11 (Moonshot) der er lavet her i 2009 med bla. James Marsters (kendt som Spike i Buffy).

Filmen startes lige lovligt brat op, speakeren når kun lige at blive færdig før man ser Buzz Aldrin begynde at snakke om hvad man nu skal til at se (nul pause imellem de 2).
Pixel forstyrrelserne der opstod ca. midt i filmen ser vi så bort fra, men før at rulle teksterne overhovedet er begyndt, så begynder DR HD's speaker allerede at snakke løs om andre udsendelser.

Set bort fra den dødssynd at gøre, så var det ellers ikke nogen dårlig film.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2009 kl. 12:05
De vil gøre alt for at vi ikke kan lave en brugbar optagelse af film. Sikkert et direktiv fra filmselskaberne.Tongue
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2009 kl. 16:34
Måske, men det fremmer sikkert også bare at mange folk fiser ud på nettet og henter filmene ned ulovligt desværre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu