recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR i Windows 7 Media Center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR i Windows 7 Media Center

 Besvar Besvar Side  <1 131415
Forfatter
Besked
metal_hansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér metal_hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 21:34
jeg har samme fejl..
http://www.nordmetal.dk
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

Kan ikke få startet selv "DR TV" programmerne op, den kommer op med en medelse: Dr Media Center kunne ikke startes. Og om man vil deaktiver programmet?
 
Det HAR virket! Men MÅSKE det efter jeg har installeret SP1 at det ikke vil virke ved jeg ikk....kan ikke huske det SÅ præcist. :-(
 
Hjælp, børnene sulter efter cirkus summarum på "DR TV"


Fejlen skyldes, at DR har lavet DR NU i stedet for DR TV. Det burde være muligt at kunne slå DR TV fra i programmet, men da lonly ikke har fået det til at virke, er det muligt, at jeg ikke har implementeret det...

Det er meget muligt, at jeg laver en lille opdatering, hvor DR TV ikke bliver indlæst, da det alligevel er meget få programmer, der virker i den kategori.
Til top
metal_hansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér metal_hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 22:08
indtil det evt. blir fixet så kan jeg lige anbefale http://www.boxee.tv/ - der er en app der henter alle programmer ned fra DR NU - faktisk på samme måde som dette program... (sorry hvis dette indlæg falder lidt udenfor...) Men tjek det ud der er fantastisk mange apps (gratis!) ang. spørgsmål til dette, så lav lige en  ny tråd og smid et link her.. ;)
http://www.nordmetal.dk
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af Tulipan Tulipan skrev:

Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

Kan ikke få startet selv "DR TV" programmerne op, den kommer op med en medelse: Dr Media Center kunne ikke startes. Og om man vil deaktiver programmet?
 
Det HAR virket! Men MÅSKE det efter jeg har installeret SP1 at det ikke vil virke ved jeg ikk....kan ikke huske det SÅ præcist. :-(
 
Hjælp, børnene sulter efter cirkus summarum på "DR TV"


Fejlen skyldes, at DR har lavet DR NU i stedet for DR TV. Det burde være muligt at kunne slå DR TV fra i programmet, men da lonly ikke har fået det til at virke, er det muligt, at jeg ikke har implementeret det...

Det er meget muligt, at jeg laver en lille opdatering, hvor DR TV ikke bliver indlæst, da det alligevel er meget få programmer, der virker i den kategori.
 
ØV!! Savner det godt nok - og skulle man til at bruge Boxee bliver det lidt besværligt når man kun har en Remote til at styre MCE med. Man kan trylle med Boxee og optage TV? Har HDHomerun på netværket.....
Til top
kongedam Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kongedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 13:58
Jeg har lavet en genvej i MCE menuen som starter Boxee.
Der er ingen problemer med at bruge min mce remote.

se evt. min blok, der er skrevet en artikel om hvordan du kan få det til at køre
Der er også beskrevet en måde du kan starte tv2sputnik.




Redigeret af kongedam - 01-Maj-2011 kl. 14:03
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af kongedam kongedam skrev:

Jeg har lavet en genvej i MCE menuen som starter Boxee.
Der er ingen problemer med at bruge min mce remote.

se evt. min blok, der er skrevet en artikel om hvordan du kan få det til at køre
Der er også beskrevet en måde du kan starte tv2sputnik.


 
OKAY!! super, smid lige et link så jeg hurtigst muligt kan få gjort det samme!! Big smile
Til top
kongedam Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kongedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2011 kl. 16:00
Til top
mio75 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Maj-2007
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mio75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2011 kl. 13:59
Kan vi håbe på et opdateret plug-in til 7mc som understøtter DR nye site?

Takker
Til top
metal_hansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér metal_hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2011 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af mio75 mio75 skrev:

Kan vi håbe på et opdateret plug-in til 7mc som understøtter DR nye site?

Takker
Hvis du gider rode med MediaPortal så findes der et der.. - ikke optimalt, men indtil der kommer noget der dækker det hele, så har jeg både Windows 7 medie center, Boxee og MediaPortal kørende på stuealtret, til gengæld kan det så også det hele, og lidt til Wink
http://www.nordmetal.dk
Til top
skifter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2012
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skifter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 12:07
StarStarStarStarStarStar
Så fik jeg ENDELIG oprettet mig herinde!!.

Blev simpelthen NØDT til at kommenterer dit projekt her. Det er jo for sejt! :D

Jeg har en masse tv programmer i mit mediecenter nu som bare kan streames, sættes på pause og spoles i.

Skal jeg lave noget på min pc kan jeg vælge imellem over 200 radio programmer, eller 4 live radio stationer, der så kan ligge og afspille i baggrunden.!  
Jeg overvejer kraftigt at bestille viaplay. Kan du gøre det samme med deres side tror du? Big smile

TIL JER DER HAR WINDOWS 7 MED MEDIECENTER, PRØV DET!!

StarStarStarStarStarStar
skifter.
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 12:49
Hvis ViaPlay ligger som RSS feeds (som hos DR) så kan du tage et kig på SecondRun. Det er ret genialt til at sætte egne streams op (med EPG).

Redigeret af danji - 27-Marts-2012 kl. 12:50
Mvh dan.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 131415
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu