recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE 46b6050xxe  HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung UE 46b6050xxe HJÆLP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larskjeldgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2009
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung UE 46b6050xxe HJÆLP
    Sendt: 29-December-2009 kl. 16:10
Jeg står og skal have mig et ordentligt tv, men ved ikke hvad jeg skal kigge efter ?
skal bruge det til normal brug og ps3
dette Samsung UE 46b6050xxe  er det et godt tv ? for syntes det har et lækkert design.
nogen der kender noget til det ?
Til top
Benitez Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 01:06
Ikke udover, at det er den mindste i Samsung serien så ikke toppanel der sidder der. Men til prisen kan det være et glimrende tv.

Jeg har hørt at 6050 og 7070 halter lidt, men topmodellen 8050 har fået gode anmeldelser, især flatpanels.dk har givet det fine ord med på vejen og anbefaler det.

Men sådan er det ofte en opvejning, vil man betale 10-12.000for et tv får man et glimrende 46" tv til prisen, men vil man have et godt billede og de bedste paneler er det for både Samsung, Sony eller LG's vedkommende nærmere 13-15.000 kr. vi snakker.


Alt skal ses i forhold til prisen og ens behov og forventninger.. var jeg dig vil jeg ofre lidt ekstra og købe 46" Samsung Samsung 8050, køb det hos SHG f.eks.
Benitez
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 02:04
B6xxx og B7xxxx er fuldstændig samme panel, eneste forskel er DNLA features som garanteret kan slås til i service menu´en som det kan på B555.
 
B8000, er jo smag og behag, det er top modellen eneste ekstra den har er 200hz, som er totalt ligegyldigt, da det reelt bare er forfalskning af billedet, men som sagt det er smag.
 
kan godt være B6xxx er den mindste af Samsungs LED belyste tv, men den ligger godt med.
 
fint LCD tv, personligt kan jeg bedre lide B650/750 som nok er nogle af de bedste lcd man kan få, men skal det være slim så er det et fint køb
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 08:36
En 8050 har noget mindre slør og derfor har flatpanels.dk  givet det de fine ord med på vejen og anbefaler det
kan dog ikke lide den røde kant på deres 6 serie. Men smag og behag
Til top
Benitez Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 16:52
Præcis.. og det er det mindre slør jeg henviser til når jeg snakker om bedre kvalitet.

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1255341088

Slår især tydeligt ved visning af HD er efter mening et irritationsmoment og jeg ville ofre de ekstra par tusinde, men brug linket og læs anmeldelsen, lidt bedre grundlag at træffe din beslutning på.


Benitez
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu