recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv3 plus i HD??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv3 plus i HD??

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Thomas_H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 467
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2010 kl. 21:55
Ok vildt - at det så er en MEGA dårlig film er noget andet ;o)


--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2010 kl. 11:04
<sur_gammel_mand>
Jeg må indrømme at jeg simpelthen afskyr den måde Viasat kører 3+ HD på. Det er i mine øjne nærmest utilgiveligt, at de sender så lidt HD på en "HD" kanal. På den måde udvander de fuldstændigt HD begrebet (som om det ikke var udvandet nok i forvejen pga. til tider alt for lave bitrater), hvilket gør at den almindelige dansker ikke kan se nogen forskel og derfor ikke kan være med til at skubbe markedet i retning af flere HD-kanaler. Jeg gider ikke se flere kanaler med ligegyldigt crap: Jeg vil have kanaler med god kvalitet - både mht. billedkvalitet og programudbud.
</sur_gammel_mand>


Redigeret af AndyK - 15-Juni-2010 kl. 11:04
Til top
Oerred Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2010 kl. 09:31
Jeg er totalt enig i kritikken. De fleste af programmerne på TV3+HD er jeg nødt til at skalere ned i 4:3 før det ser godt ud, og hvad er så egentlig idéen. Kan dog huske, at nogle NFL kampe blev sendt i HD, og da var min oplevelse faktisk positiv.

Man må håbe 3+ HD er en langsigtet investering, og at vi kan se frem til mere HD-indhold.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu