recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio 436XDE kåret til bedste plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio 436XDE kåret til bedste plasma

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2005 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af Gorm Gorm skrev:

Så skete det som ventet, at Pio'en blev kåret til bedste plasma over 40".

http://www.pioneer.no/files/no/PDP436XDE_Whathifi_award.pdf

Jeg kan kun bekræfte, at det er et alle tiders fjernsyn. Jeg tror det er dumt ikke at ofre de sidste penge på at få kvalitet.

Der er ingen tvivl Pioneer er suverænt de bedste til plasma, de har et kanont billede uanset signal. Og de har mange variable indstillinger som vi andre kunne lære lidt af. Nr. 2 er efter min mening Panasonic og nr. 3 vil jeg sige er vores egen PD-42X50, det eneste problem med vores egen skærm er at den ikke er HD-Ready, da vi i vores panel har helt runde pixels, så det betyder vi ikke kan vise 720P 50 Hz, vores konkurrenter med samme opløsning har ovale pixels som sørger for at dække det område hvor der mangler pixels, groft sagt en form for interpolering da de korrekte antal pixels ikke er til stede i en XGA 1024 x 768, man skal op i minimum 1280 x 720 eller 1366 x 768.
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2005 kl. 21:38

Oprindeligt skrevet af Gorm Gorm skrev:

Lars: Det er næermest rørende som du promoverer de danske forhandlere (læs: sponsorer) Det har jeg forståelse for, da det vel er dem, som finansierer dette udmærkede forum. Men lidt modspil kan du nok leve med.

Ork ja, men det er jo heller ikke samme vare.

Et 42" eller 50" plasma er stort - meget stort - så de fleste vil nok betakke sig for at skulle pakke det ned forsvarligt og sende det retur til Tyskland i tilfælde af fejl f.eks. efter 14 måneder.

Især når man ved at plasma skal transporteres oprejst og forsigtigt!

Pioneer yder sædvaneligvis 12 måneders garanti herhjemme, hvis modellen også sælges i Danmark og garanti-beviset i kassen er udfyldt´. De tyske forhandlere åbner normalt ikke kasserne, men prøv om du kan få dem til at udfylde det bagefter. Det burde være muligt.

Med korrekt garanti-bevis er det kun år 1-2 det skal retur til Tyskland, og så kan man jo krydse fingre og håbe de ikke fejler.

Under alle omstændigheder, er det ikke samme vare herhjemme hvor apparatat afhentes derhjemme i tilfælde af fejl.

Men check også http://www.usgdanmark.dk/ hvor du kan købe ekstra forsikringer der dækker de ting som ikke følger med køb i Tyskland - og mere til

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu