recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 7 på iMac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWindows 7 på iMac

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 22:17
Ja du kan bruge Danske Bank men du skal bruge Active Card hvis ikke du allerede gør det.

Sikkerhedssoftware bruger "man" ikke - det er netop en af styrkerne ved OS X. Det er ikke nødvendigt og derfor findes det heller ikke rigtig (jo der findes lidt, men ikke noget særligt).

Ang. søgemaskine bruger du bare den du plejer, fx. Google.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:


Sikkerhedssoftware bruger "man" ikke - det er netop en af styrkerne ved OS X. Det er ikke nødvendigt og derfor findes det heller ikke rigtig (jo der findes lidt, men ikke noget særligt).


Der er kommet noget mere sikkerhed i Sneleoparden.
http://www.apple.com/dk/macosx/what-is-macosx/security.html

Jeg mener heller ikke at det er nødvendigt at bruge andet end det indbyggede.
Venlig hilsen
KB
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 11:25

sikkerheden har generelt altid været høj på mac, men vil man have sig ekstra sikkerhed på mailscanning osv (så man heller ikke er formidler ved vidersending af underholdningsmail osv) kunne dette være et bud http://www.kaspersky.dk/39281--~home~products~home_users~Kaspersky_Anti-Virus_til_MAC~index.html

Mvh

René
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Mac's i dag er ikke andet end deres OS.... Resten er alm. Pc hardware + "gammel" design.
(Jo gammel.... de ligner altid sig selv, og det er jo også fint nok)
Det var da en latterlig kommentar.. Apple laver da så absolut de fedeste computer på markedet, der er da ikke noget andet der når dem sokkeholderne. Og så lige præcis iMac'en har da nærmest overhovedet ingen konkurrenter...

Gammelt design...Dead Du ved åbenbart ikke hvad du snakker om!!!


LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af ctacta ctacta skrev:

Jeg har de nye iMac 27" og kan sige, MAC OSX afvikler langt bedre en nogen Windows! Drop Windows, det er så katastrofalt dårligt i forhold til OSX. Jeg er gammel Windows bruger! WMWare Fusion er rigtig godt til at simulerer PC på MAC. Men de 4GB std. ram er ikke nok, købt 2 x 2GB ekstra, de koster 700,- og kan selv monteres i bunden af skærmen via dæksel. Er 200 pins SO-DIM moduler. Med 8GB ram skal du se løjer, det kører forrygende godt.


Min er den gamle 24" iMac, som kun har plads til 4 GB. Det er heldigvis rigeligt til mig.
Selv nu, hvor VMware Fusion kører, er der 1,5 GB ledig. Den virtuelle pc i Fusion låser hukommelsen, så der SKAL være ekstra ram til det.




Redigeret af Brixen - 10-Januar-2010 kl. 14:12
Venlig hilsen
KB
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 14:16
kører bootcamp på min macbook pro, og jeg er lidt af en anden mening, jeg synes faktisk ikke Snow Leopard er så skide imponerende, Ja det er fint den kan vise grafiske interface, og en af de RIGTIG positive ting er min macbook pro har 8t+ batteritid i MACOSX mens kun 4 timer i Windows 7.

OSX bruger jeg til Surf/itunes og til at starte med fotoredigering (men sjovt nok kører photoshop hurtigere i windows).

windows 7 bruger jeg til resten.

Du kan også prøve med parallels, det kører også fint, og kan faktisk kører D3D rimligt, men du misser stadig, og synes altså ikke det er så slemt at resevere lidt plads til en bootcamp.

Men bruger dog lidt ekstra tid til at starte win7 op, men de bootcamp windows7 drivere der var, så kører det faktisk issue frit, min windows7 på macbook´en kører mere stabilt (endnu) end macosx´en gør, hvor nogle programmer sjovt nok kan finde på at tænke lige vel langt.

Har en del apple i huset, og har altid været glad for det, synes også min Iphone klart er noget af det bedste, men forstår slet ikke den SINDSSYGE interesse der er for macosx, det virker så klaustofobisk, og da microsoft endelig har lavet et styresystem der ikke lækker ram som var det dens primære opgave.

Men prøv da bare, du kan jo altid slette.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu