recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Undertekster og kanalsortering på Samsung LE19B450
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUndertekster og kanalsortering på Samsung LE19B450

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders San Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Undertekster og kanalsortering på Samsung LE19B450
    Sendt: 09-Januar-2010 kl. 19:50
Hej med jer

Min gamle mor vil gerne have et lille tv ud til køkkenet og har bedt om min assistance i den forbindelse.

Jeg har efterfølgende set, at man på Coop's hjemmeside, nettorvet.dk, sælger et Samsung-tv, model LE19B450, som både har indbygget DVB-C- og -T-MPEG4-tuner. Min mor har kabel-tv via YouSee, og dermed virker det som et godt lille tv.

Men så er det jeg kommer i tanker om, at der er noget med, at Samsungs tv har nogle problemer med undertekster og kanalsortering, og så bliver jeg i tvivl: Skal jeg holde mig fra det tv, eller vil det fungere ok med YouSee's kabel-tv-signal?

Håber, I kan hjælpe - go' weekend.

Anders
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 23:05
Har selv et  19b455c4w og der er der ikke noget i vejen med at sortere kanaler, heller ikke vrøvlmed undertekster, så vidt jeg har erfaret.
Niels
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 23:33
Du skal i hvert fald sikre dig, at man kan lave kanalsortering på de digitale kanaler - det er et kendt problem, at Samsung TV ikke kan dette (men godt kan på de analoge kanaler).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 00:19
Mit 19b455c4w har jeg prøvet med både t (med en indendørsantenne) og  (c-Yousee), og i begge tilfælde er der ingen problemer med kanalsøgning.
Har et Samsung 8-serie og der skulle jeg indtaste områdekoden, men med det lille gled det bare automatisk.
Niels
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu