recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Verden dyrets strømskinne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVerden dyrets strømskinne

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 11:27
Jeg har nogle magneter som kan monteres bag enhver højtaler som øger dynamikken væsentligt... det er som at springe 2 højtalerklasser op.
 
send 2000 kr og jeg sender 2 magneter og en skrue så de kan fastmonteres, og kan du ikke høre forskel, er det nok fordi du ikke lytter godt nok efter... for det virker.. tro mig (du er nu hypnotiseret) Big smile
 
kan iøvrigt supplere med at de findes i ekslusivt B&O design.. kræver godtnok særlige skruer for montering, og prisen er 4doblet... men det er jo tanken der tæller LOL
 
uha jeg kan slet ikke stoppe Embarrassed


Redigeret af rhsin - 12-Januar-2010 kl. 11:30
Mvh

René
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Det giver jo ikke mening at bruge 14.000 kr. på en stikdåse når den stikkontakt den sidder i koster 50 kr. og de kabler der leverer strøm fra forsyningsnettet koster 50 ører pr. meter. Nogen har bare fundet en god fidus at tjene penge på.
 
Kommentar fra importøren:
 

Jeg skal være den første til at give jer ret i at prisen ER høj, og jeg var også temmelig skeptisk da jeg tog det første eksemplar hjem. Udsalgsprisen i DK afspejler dog, hvad producenten forlanger for produktet, så skyd ikke på mig for at have sat en ublu fantasi-pris på produktet. Det findes faktisk dyrere ude på nettet.

Men hvorfor tage en hundedyr strømskinne hjem? Jeg kunne i stedet have valgt et aktivt produkt, der ser ud af noget (strøm-regenerator, filter etc.). Der er nemlig nogle stykker på markedet, som endnu ikke repræsenteres i Danmark. Nu er det bare sådan, at jeg har hørt stort set alle aktive strømrensere der sælges her i landet, og har fundet at de på en eller anden måde enten farver lyden eller stjæler dynamikken - så jeg havde ikke rigtigt lyst til at prøve mere af den slags.

Heldigvis viste Audio Replas skinnen sig at lyde kanon - forbedringen var lidt i stil med at skifte netstik til Oyaide M1/F1 eller Furutech FI-50 serien. Men helt klart: Her er et produkt for de få, som i forvejen har et anlæg i meget høj kvalitet og som går op i netkabling, netstik, apparatsikringer og nettavle sikringsholdere.

Der er skrevet meget her på siderne om at den slags ikke kan høres. Det er bare ikke korrekt.

Jeg har hørt lydmæssige forbedringer pga. ændringer i netkabling og stik, som overgår hvad man normalt forventer at høre, når man skifter signal- eller højttalerkabler. Og jeg kender erfarne audiofiler, der til enhver tid vil give mig ret.

Men jeg respekterer fuld ud de, som ikke kan høre forskel. Så please, lad være med at genstarte diskussionen om netstik etc. her. Lad os blot konstatere at det betyder noget for nogle audiofiler og mindre eller intet for andre.

So ein Ding muss ich auch haben Wink


Redigeret af Iron Man - 12-Januar-2010 kl. 17:05
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det lyder da bare som go' jysk snusfornuft.TongueLOL
 
Måske er det derfor der bliver solgt klart mest high-end hifi i hovedstaden... LOL
Det sagde du!Tongue
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

  So ein Ding muss ich auch haben Wink
Ja så mangler vi bare Nicolaj Sonne's kommentar. Tror ikke den får prædikatetTongue
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 22:06
Tror ikke, den finder vej til hans program. Det er ikke hans emneområde.
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 19:13
Er der egentlig noget i vejen for at købe en stikdåse som en af disse:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6777&n=30100
http://www.lavprisvvs.dk/shop/brennenstuhl-stikdaase-210092p.html

Eller er der nogle bedre foslag. Der er ikke jord i min kontakt, så det gør ingen forskel.

Skal købe en ny stikdåse nu, da jeg efterhånden har 5 små stikdåser liggende Confused Jeg ved ikke hvordan man kan blive ved med at få flere småting, der bruger strøm...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu