recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereo forstærker til Minipod.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStereo forstærker til Minipod.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 707
Direkte link til dette indlæg Emne: Stereo forstærker til Minipod.
    Sendt: 17-Januar-2010 kl. 17:40
Hej!
Jeg har fået købt mig nogle billige brugte Minipod's, som jeg vil bruge som PC højttalere, istedet for de normale pc højttalere!

Jeg skal jo så bruge en forstærker til dem, som så skal tilsluttes pc-en, men hvad skal man vælge af stereo forstærker?
Hifiklubben anbefalede en NAD C326BEE forstærker... er det et godt valg, eller siger de bare det for at sælge mig noget?

Prisklassen skal ligge omkring de 3000kr. - gerne lidt billigereWink
(Og den skal være sølv/titanium)

På forhånd tak.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 17:44
NuForce Icon Thumbs Up

http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1847&zoneid=1






The NuForce Icon is an audiophile-grade Integrated Desktop Audio Amplifier featuring two 12-watt outputs, a 3.5-mm stereo input for connection to an iPod or other portable device, a USB cable for operation with a PC or Mac, and standard RCA inputs for employing the Icon as the heart of a conventional audio system. For the headphone enthusiast, the Icon also offers a high-performance headphone output. Of particular interest to the computer user, the Icon’s line-out functions as a PC or Mac USB-to-analog audio converter or can also be used as a connection to a subwoofer.


Redigeret af Startrek - 17-Januar-2010 kl. 17:49
Til top
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 707
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 20:02
Startrek, den ser jo lille og smart ud, men er den for lille til at trække højttalerne ordenligt?

Det er jo smart at man kan tilslutte den direkte via USB. lidt ala DACMagic.... men er det muligt at tilslutte almindelig højttaler kabel? - jeg synes nemlig ikke at deres kabelsystem ser særligt fleksibelt ud eller langt nok for den sags skyld.
Til top
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 707
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 19:59
Nogen der ved om man kan købe en adapter, så man kan tilslutte almindelig højttalerkabel?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu