recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Mini hjemmebio" nyt køb, alt skal skiftes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Mini hjemmebio" nyt køb, alt skal skiftes

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2010 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af Simon Begynder Simon Begynder skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

"MINI" hjemmebio!!! Gad vide hvad mit så er? micro? LOL
 
Der er et forum der hedder min hjemmebio her


Har brugt flere timer på at kigge dem igennem Clap og når jeg får min egen færdig skal der helt sikkert også billeder derind Big smile Det mini kommer af at jeg har fået lidt selvtillids problemer med min lille 50 tommer Embarrassed
Ja der er rigtig mange flotte setups, og det blir' sjovt at se dit "mini" setup. Hvis 50 tommer er lille, så er der ikke ret mange der har store skærmeTongue
Til top
Simon Begynder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2010 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Simon Begynder Simon Begynder skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

"MINI" hjemmebio!!! Gad vide hvad mit så er? micro? LOL
 
Der er et forum der hedder min hjemmebio her


Har brugt flere timer på at kigge dem igennem Clap og når jeg får min egen færdig skal der helt sikkert også billeder derind Big smile Det mini kommer af at jeg har fået lidt selvtillids problemer med min lille 50 tommer Embarrassed
Ja der er rigtig mange flotte setups, og det blir' sjovt at se dit "mini" setup. Hvis 50 tommer er lille, så er der ikke ret mange der har store skærmeTongue


kan du ha ret i LOL men det er de satans projektorer - det ser jo alt for godt ud Big smile
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2010 kl. 23:46
Jeg synes du skal købe nogle billigere HDMI-kabler. Du kan få nogle fra Harald Nyborg til en brøkdel af prisen, som har samme ydelse som dem fra HFK.

Jeg ville tilmed vælge en billigere Onkyo med Pre-out, og købe en effektforstærker til at trække fronterne. Bedre lyd, og du sparer lidt penge, men skal have en ekstra boks stående. Du kan finde nogle brugte i DBA eller her på forummet fra tid til anden. Ellers prøv hifi4all.dk.

Har du lyttet på andet end Cerwin Vega? - til samme pris kan du købe andre mærker, som lyder fortrinligt. Jeg købte mine fronter nye for færre penge, og efter min mening fik jeg en del mere lyd for mine penge ved at købe XTZ.

Disse er bare forslag. Du kan jo bare smide dem i skraldespanden hvis du er ueningSmile
Til top
Simon Begynder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2010 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg synes du skal købe nogle billigere HDMI-kabler. Du kan få nogle fra Harald Nyborg til en brøkdel af prisen, som har samme ydelse som dem fra HFK.

Jeg ville tilmed vælge en billigere Onkyo med Pre-out, og købe en effektforstærker til at trække fronterne. Bedre lyd, og du sparer lidt penge, men skal have en ekstra boks stående. Du kan finde nogle brugte i DBA eller her på forummet fra tid til anden. Ellers prøv hifi4all.dk.

Har du lyttet på andet end Cerwin Vega? - til samme pris kan du købe andre mærker, som lyder fortrinligt. Jeg købte mine fronter nye for færre penge, og efter min mening fik jeg en del mere lyd for mine penge ved at købe XTZ.

Disse er bare forslag. Du kan jo bare smide dem i skraldespanden hvis du er ueningSmile


Det med HDMI-kablerne, ja der kan jeg godt følge dig :) har læst test med det Big smile
Ved ikke helt med hensyn til at køre højtalerne over effektforstærker, jeg får jo nogen dejlige funktioner med i reciveren Clap men tror du virkelig at jeg vil få decideret bedre lyd ved at gøre det på den måde ? reciveren er jo godt kraftig i sig selv, skulle jeg da mene, er ingen expert Wink højtaler XTZ? der er jeg dog ikke helt med ?
Til top
Simon Begynder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2010 kl. 00:07
Fandt XTZ højtalere efter lidt brug af google.

Hvilke forretninger forhandler dem, og er der nogen "fysiske" butikker der har dem stående (på sjælland) så man kunne høre ? Ermm
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2010 kl. 00:44
Dans tv

http://www.danstv.dk/shop/search-1.html?keyword=xtz
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu