recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3106 fryser på kanal 54
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket3106 fryser på kanal 54

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af Alibombe Alibombe skrev:

Det er præcis rigtigt Joern: Jeg ønsker ikke at bruge tid på at lave en favoritliste, som bliver smadret hver gang YS finder på at udsende en opdatering. Problemet er der iøvrigt også hvis man skifter via kanalguiden.
Men tak for kvalificerede svar, det er rart at vide der ikke noget galt med den boks jeg været så dum at købe, men at det er YS, der har lavet fejl som sædvanlig.

Mvh
John
 Hvad mener du mer: "Problemet er der iøvrigt også hvis man skifter via kanalguiden."? Man skifter vel ikke til en kanal, som kortet ikke giver rettigheder til at se eller hvad?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Alibombe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Maj-2006
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 00:05
Citér
 Hvad mener du mer: "Problemet er der iøvrigt også hvis man skifter via kanalguiden."? Man skifter vel ikke til en kanal, som kortet ikke giver rettigheder til at se eller hvad?


Næh, det gør man ikke, men det skete ved et uheld. Det er da bare kedeligt at man dårligt kan røre en knap uden at skramlet fryser.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af Alibombe Alibombe skrev:

Det er præcis rigtigt Joern: Jeg ønsker ikke at bruge tid på at lave en favoritliste, som bliver smadret hver gang YS finder på at udsende en opdatering.


Det gør den så heller ikke.
Til top
Alibombe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Maj-2006
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Alibombe Alibombe skrev:

Det er præcis rigtigt Joern: Jeg ønsker ikke at bruge tid på at lave en favoritliste, som bliver smadret hver gang YS finder på at udsende en opdatering.


Det gør den så heller ikke.


Nu bevæger vi os vist off topic og det er jeg jo også selv skyld i. Kan blot konstatere at sidst den opdaterede var det ikke kun favoritlisten der blev smadret, men også selve boksen var tæt på at blive aflivet.
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 12:07
Det samme sker tit for mig, når jeg skifter til animalplanet, som jeg har lagt over i min favoritliste som nummer 14. Er også opstået efter den sidste updatering.
 
Jeg har 3106´eren med kort.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2010 kl. 10:26
Ifølge Yousee support, så er det en fejl der vil blive rettet, de kan bare ikke sige hvornår den næste firmware kommer.

Hans forslag var også at bruge favoritlisten.

Men med alle de firmwareopgraderinger og factory-resets jeg har været igennem, gider jeg altså spilde tid på at lave den favoritliste. Jeg skal sikker bare lave den igen om kort tid Confused. Brandt barn skyr ilden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu