recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjerne resonanslyd fra KISS modtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFjerne resonanslyd fra KISS modtager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Weebyx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Emne: Fjerne resonanslyd fra KISS modtager
    Sendt: 25-Januar-2010 kl. 11:15
Hej
 
Jeg har haft store problemer med resonans i mit tv møbel fra HDD'en i KISS 3010'eren, det har være sådan en brummelyd der er meget irreterende.
 
Nu har jeg efter diverse forskellige materialer, endelig fundet frem til noget jeg kan smide under den modtageren, så resonansen forsvinder.
 
Tag 2 helt almindelig skuresvamp fra køkkenet, klip dem i 4 stykker hver, og så læg 2 lag under hvert ben, det kan godt være der skal 3 lag til da boksen presser svampene flade, jeg har lige gjort det her til morgen, så hvor længe det holder kommer an på en prøve, men indtil videre er den helt støjsvag :)
 
Mvh
Weebyx
 
 
Til top
BorgHammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 11:53
Go idé.

Jeg har selv dæmpet min med en stor kummiklods der bare sidder midtfor lige under fronten. Kun lige så høj den hæver kabinet over de fødder der sidder på. Brummen væk.
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast
QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu