recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 40" Sony D3500 skal skiftes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket40" Sony D3500 skal skiftes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kralle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: 40" Sony D3500 skal skiftes
    Sendt: 28-Januar-2010 kl. 13:12
Hej med jer.
Mit ellers udemærket Sony D3500 står for udskiftning. Det er blevet for småt. Mit spørgsmål er om jeg vil blive tilfreds med Sony V5500 46" (er billig), eller om jeg skal springe på LG sl8000 (er noget dyrere). Sammenligningsgrundlaget er i forhold til mit nuværende D3500 som jeg egenlig har været godt tilfreds med.
Jeg ser HD film, fodbold, dvd, og alm. tv kiggeri, i nævnte rækkefølge.
Eller skal jeg gå efter noget helt andet. Smertegrænsen ligger på kr. 9-10.000 max.
 
Ser frem til en livlig debat.
 
PS jeg er ikke LCD fanboy, det er bare det jeg har haft.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2010 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af kralle kralle skrev:

 
PS jeg er ikke LCD fanboy, det er bare det jeg har haft.
 
I så fald ville jeg da afgjort kigge på den anden teknologi (plasma) også. Dit primære brug ligger netop inden for plasmas spidskompetencer . Og som udgangspunkt får man stadig bedre billedkvalitet pr krone ved valg af plasma . Personligt er jeg ikke synderligt imponeret af billedkvaliteten på Sonys V5500,som min mor fik i 32",  i forbindelse med analog stop. Mit snart 4 år gamle Pana600 ( HD ready) slår den i samtlige enkeltdicipliner som har noget med billedet at gøre. Ender du alligevel ud i en beslutning om LCD og Sony bør du minimum gå efter W5500, - og helst Z5500 . Men med den uro der er i markedet - bla DVB-T2 - ville jeg kraftigt overveje et Panasonic 42" X10 til ca 5k.
 
 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2010 kl. 19:07
for at være lidt fræk, vil du opleve et bedre billede på hvilken som helst skærm i 2009/2010.
har selv haft en 40w3000 model. En w5500 er blevet bedre, men synes den har mange af de samme problemer.
Det var faktisk en 40w3000 model der fik mig over på plasma siden.
kan bedre lide den panel teknologi

Lennon råd er fint nokSmile  
 
 


Redigeret af xcardman - 28-Januar-2010 kl. 19:11
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu