recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV LIVE - billeder med baggrundsmusik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV LIVE - billeder med baggrundsmusik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV LIVE - billeder med baggrundsmusik
    Sendt: 09-Februar-2010 kl. 22:28
Hejsa
Har investeret i et tv fra LG, og der kan man tilslutte en usb ekstern harddisk. Og når man viser billeder derfra, kan man vælge hvilket noget musik man vil have som baggrundsmusik, er det også muligt at gøre med WD TV LIVE boxen ?? Mine forældre har nemlig fået sådan en boks, og de ser konstant billeder på den, men kan ikke få baggrundsmusik på. Man kan måske få noget andet firmware på den som hjælper. Har hørt en fugl synge om B-rad--- men har ikke rodet med noget firmware på de her wd tv bokse, selvom jeg godt gad have nogle af de features som de giver.
 
på forhånd tak
 
Jon


Redigeret af forzajuve - 09-Februar-2010 kl. 22:30
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2010 kl. 08:29
du behøver ikke særlig firmware det er i boksen fra starten af og var også på den gl. wdtv hd.

guide: du går ind i din musimapp , under musik, og vælger de sange eller playlist du vil høre, du starter musikken og går tilbage i hovedmenuen. her vælger du så billeder og og finder dit albvum. billederne blir vist og musikken forsætter i baaggrunden.
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu