recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live eller Boxee Box ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV Live eller Boxee Box ???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jannikmariager Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live eller Boxee Box ???
    Sendt: 18-Februar-2010 kl. 12:08

Står og skal nok ha en af overstående, hvilken ville være at foretrække og hvad er der af fordele og ulepmper ved dem ?

skal bruges til at streame trådløst film fra min Mac


Jannik
Til top
bclaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2010 kl. 13:51
Den største ulempe ved Boxee Box er, at den ikke er på gaden endnu :-(
 
har testet boxee (programmet) på HTPC og må sige at det virker rigtig godt. Virkelig hurtigt og gnidningsløs afspilning af alle film.
Desuden en god understøttelse af last.fm samt rigtig mange andre sider.
 
Jeg er en af dem, der glæder mig til at se hvad boxen kan.
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel ·
Til top
MaVa Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2010 kl. 17:59
Jeg har en WD TV Live som jeg synes fungerer rigtigt godt. Jeg har også eksperimenteret med Boxee på min kontor-pc og er af samme opfattelse som ovenstående. Det fungerer virkelig godt og kører gnidningsløs. Dog skal man bruge lidt tid på at navngive sine filer korrekt, da Boxee henter sine data fra IMDB.
 
Det er dog også her Boxee har sin styrke i forhold til WD TV, da man får info om filmen og kan sortere i genre (lidt smart hvis man har mange film). Samt programmet har lækker brugerflade i forhold til WD TV'en. Ingen tvivl om, at WD TV afspilleren får jobbet klaret og den kører rigtigt godt, men der er lidt mere "bling bling" over Boxee programmet Smile
 
Min plan er derfor at købe mig en EeeBox PC EB1501 og benytte den som Media Center til live tv med Windows7 og Boxee til afspilning af film, musik, billeder, youtube osv. Og jeg vil tro Boxeee Box koster ca. det samme som en EeeBox. Dog vær opmærksom på, at der vist ikke er harddisk i Boxee Box.
 
Så skal den ene boks erstatte (forhåbentligt) min DMA 2100 Linksys og min WD TV Live.
 
Prøv at installere Boxee på din Mac og se om det er noget for dig :-) Boxee har også den feature, at du kan styre programmet fra din Iphone, hvis du har sådan en.
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 06:53
pris

wdtv live kan fås til under 800 kr i usa koster den $100
boxee box i DK kommer nok op over 1600 kr. i USA omkring $200
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 21:02
kan man koble en ekstern harddisk til den der boxee ?? ligesom wd tv live... synes det er fedt med et bedre design, og lidt mere cool interface... Ved i hvornår den kommer til dk ??
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu