recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC billede på intern + TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC billede på intern + TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Streamer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Emne: HTPC billede på intern + TV
    Sendt: 26-Februar-2010 kl. 12:33

Hej alle

Har et lille problem som jeg har mener jeg har set diskuteret her i dette forum før...

Har et kabinet med intern skærm, søm kører på VGA, og så har jeg at et TV som er sat til gennem HDMI og konterneret til DVI. Begge billedesignaler kommer fra grafikkortet, VGA og DVI.

Får at være sikker på at fange signalet til mig TV, skal jeg have mig TV slukket til at starte med, og lede PC starte op. Når PC'en er startet op og er i WIN, så kan jeg tænde mit TV og så er der billede på. Men hvis jeg så zapper væk fra min HDMI indgang på tv'et og hen på en alm. kanal og gerne vil tilbage igen opstår problemet.. For når der zappes tilbage til HDMI kanalen, så er det intet billede på.. Jeg kan slukke tv'et og al muligt, men intet virker. Det eneste jeg kan gør for at så billede på, er hvis jeg lave om på skærmopsætning, altså skifter over på kun VGA og derefter tilbage igen til DVI og VGA, så kommer der billede igen..

Mangler jeg en opsætning et sted eller hvordan.?
Hvis ik det bare er en opsætning, og jeg bliver nød til at gøre dette hvergang jeg zapper væt fra HDMI på tv'et, kan man så ikke lave en *.bat fil som laver dette nr med at skifte skærmopsætning og tilbage igen.?
 
Håber nogle kan hjælpe.!
/Brian Knudsgaard Nørrelund
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu