recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 802.11n router til Logitech Squeezebox Duet (54g)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket802.11n router til Logitech Squeezebox Duet (54g)?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Thomasl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomasl Thomasl skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Har godt nok ikke SB, men har en WNDR3700. Til den er koblet 4 stk. 'g' computere, 2 stk 'n' computere, 1 iPhone, TDC Samsung box, PS3, blu-ray afspiller og fra tid til anden et par andre enheder. Der streames både musik, SD/HD film, spilles online, downloades, surfes, etc...

WNDR3700 klarer det hele uden så meget som et enkelt 'hik'. Den kan du roligt købe Wink
rart at høre.
Hvor stabil er den?
Skal den ligesom mine 4 forrige routere, og genstartes af og til for at virke?
 
(en kollega foreslog mig fornuftigt nok at købe et tænd/sluk ur..... hmmm tankevækkende at vi kun er kommet dertil med al vor teknologi-dimser)

Jeg er meget lidt tilfreds med den netgear router jeg har fået af fullrate, den mister forbindelse 2-3 gange om dagen, dog er den desværre påkrævet til deres 40 mbit linie.. Min apple derimod er klippe stabil, den har aldrig lavet noget forkert.
2-3 x disconnect om dagen... forestil dig hjemme-arbejdsdag, 15 åbne kode-vinduer og så dør citrix... yikes!!
Men WNDR3700 anbefales af flere. Ethvert mærke har nok nogle dårlige og nogle gode produkter.
Hvilken netgeaar har du de problemer ? nu er det vel forhåbentlig ikke WNDR3700 som fullrate giver med, så har jeg modsatrettede råd :)
 
mvh.

Thomas
Til top
Thomasl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

 
Har vel haft den i ca. 3 måneder. Den kører døgnet rundt og jeg har endnu ikke været ude for at skulle genstarte den.

Det eneste problem med den, er dens mediaserver funktion, men det bruger jeg ikke, da jeg har en NAS m. mediaserver.
 
lyder godt. Jeg har lige fået min TS219P, så medieserver funktion skal jeg ikke bruge i routeren.
 
Ville være glad hvis du kunne fortælle lidt om varmeudvikling og evt. strømforbrug (watt), da den måske skal have hjem i et forholdsvist lille skab. ?
 
mvh.

Thomas
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af Thomasl Thomasl skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

 
Har vel haft den i ca. 3 måneder. Den kører døgnet rundt og jeg har endnu ikke været ude for at skulle genstarte den.

Det eneste problem med den, er dens mediaserver funktion, men det bruger jeg ikke, da jeg har en NAS m. mediaserver.
 
lyder godt. Jeg har lige fået min TS219P, så medieserver funktion skal jeg ikke bruge i routeren.
 
Ville være glad hvis du kunne fortælle lidt om varmeudvikling og evt. strømforbrug (watt), da den måske skal have hjem i et forholdsvist lille skab. ?
 

Den bliver ikke varm.

Ved ikke hvad den bruger i strøm, men den markedsføres som et "grønt" produkt, og der er diverse strømsparende funktioner i den.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2010 kl. 00:02
Oprindeligt skrevet af Thomasl Thomasl skrev:

Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomasl Thomasl skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Har godt nok ikke SB, men har en WNDR3700. Til den er koblet 4 stk. 'g' computere, 2 stk 'n' computere, 1 iPhone, TDC Samsung box, PS3, blu-ray afspiller og fra tid til anden et par andre enheder. Der streames både musik, SD/HD film, spilles online, downloades, surfes, etc...

WNDR3700 klarer det hele uden så meget som et enkelt 'hik'. Den kan du roligt købe Wink
rart at høre.
Hvor stabil er den?
Skal den ligesom mine 4 forrige routere, og genstartes af og til for at virke?
 
(en kollega foreslog mig fornuftigt nok at købe et tænd/sluk ur..... hmmm tankevækkende at vi kun er kommet dertil med al vor teknologi-dimser)

Jeg er meget lidt tilfreds med den netgear router jeg har fået af fullrate, den mister forbindelse 2-3 gange om dagen, dog er den desværre påkrævet til deres 40 mbit linie.. Min apple derimod er klippe stabil, den har aldrig lavet noget forkert.
2-3 x disconnect om dagen... forestil dig hjemme-arbejdsdag, 15 åbne kode-vinduer og så dør citrix... yikes!!
Men WNDR3700 anbefales af flere. Ethvert mærke har nok nogle dårlige og nogle gode produkter.
Hvilken netgeaar har du de problemer ? nu er det vel forhåbentlig ikke WNDR3700 som fullrate giver med, så har jeg modsatrettede råd :)
 

nej den hedder vist vv2200 eller noget i den stil, netgear laver uden tvivl nogle fine produkter.. Jeg har bare ikke fundet dem endnu Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu