recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live div. fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV Live div. fejl

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BRB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Marts-2010
Sted: Ishøj
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live div. fejl
    Sendt: 02-Marts-2010 kl. 15:35

Hej folkens.

Jeg plejer kun at være en ivrig læser af sitet og ikke så meget en forfatter men here goes.
 
Jeg har købt en WD TV Live som jeg har flashet med firmware 1.0.1.24.
1. Før og efter jeg opdaterede hakkede mine .Iso dvd film dvs. der er ligesom slør henover filmen når noget bevæger sig bare lidt hurtigt.
2. Når jeg afspiller musik så skipper den noget af starten. Der kommer til at mangle ca. ½-1 sec musik.
Har siddet og kikket på timeren når musikken spiller. Den køre ikke helt rigtigt som sekunder nu gør.
 
Det er som om den er kommet ud af sync.
 
Gode forslag modtages gerne.
P.S. Jeg har garanti på endnu.
 
VH, Kind regards
BRB


Redigeret af BRB - 02-Marts-2010 kl. 15:36
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 15:38
Smid den originale firmware på og se om den stadig gør det. Hvis ikke så må du holde dig til den, og ellers returnere den. 
Til top
BRB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Marts-2010
Sted: Ishøj
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 15:42
Den har altid gjort det. Ville bare høre om det bare er mig der er lidt "sart" for det er slet ikke som at se dvd film fra en "rigtig afspiller".
Skal også nævnes at det er en godkendt ekstern harddisk jeg bruger.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 15:51
Okay, hmm pas.. Det er ikke noget jeg oplever med min.. Smid den retur og køb en ny..
Til top
BRB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Marts-2010
Sted: Ishøj
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 15:52

OK. Jeg sender den retur.

Takker
Til top
chrek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 19:01
Min har det med når der er gået ca 20 min tid skriver den der var et problem med netværket !
så går jeg ind og laver en automatik netværk og så kan den køre igen ca 20 min. er lidt træls
er der nogen der har nogen gode forslag ??? er ved at blive lidt s.. at det.!!!
Sonos 1 X ZP90

Sonos 1 x ZP100

Sonos 1 X Connect

Sonos 1 x Playbar

2 x Sonos Play 5

synology ds411



WD TV Live plus
Til top
M-P-A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 387
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af chrek chrek skrev:

Min har det med når der er gået ca 20 min tid skriver den der var et problem med netværket !
så går jeg ind og laver en automatik netværk og så kan den køre igen ca 20 min. er lidt træls
er der nogen der har nogen gode forslag ??? er ved at blive lidt s.. at det.!!!


Nu giver du ikke meget at arbejde med - går ud fra at du streamer via netværk, hvilket netværk ? server ? nas ? router ? switch ? trådløst ? kablet ? os på server ? etc etc...

Det svarer lidt til at tage ned til dit lokale autoværksted, uden bil, for at få skiftet dæk og olie.

Hvis det er en windows server så sørg for at den er i rette workgroup (workgroup) - at shares's + permissions er delt med alle (everyone)

Jeg havde selv problemer med min WD der tabte share's i ny og næ, custom firmware hvor man kan "mounte" netværks drev så WD'en tror det er en tilsluttet usb stik hjalp mig, samt en ny router netgear 3700 istedet for en dlink 655.


Redigeret af M-P-A - 04-Marts-2010 kl. 23:06
Til top
chrek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af M-P-A M-P-A skrev:

Oprindeligt skrevet af chrek chrek skrev:

Min har det med når der er gået ca 20 min tid skriver den der var et problem med netværket !
så går jeg ind og laver en automatik netværk og så kan den køre igen ca 20 min. er lidt træls
er der nogen der har nogen gode forslag ??? er ved at blive lidt s.. at det.!!!


Nu giver du ikke meget at arbejde med - går ud fra at du streamer via netværk, hvilket netværk ? server ? nas ? router ? switch ? trådløst ? kablet ? os på server ? etc etc...

Det svarer lidt til at tage ned til dit lokale autoværksted, uden bil, for at få skiftet dæk og olie.

Hvis det er en windows server så sørg for at den er i rette workgroup (workgroup) - at shares's + permissions er delt med alle (everyone)

Jeg havde selv problemer med min WD der tabte share's i ny og næ, custom firmware hvor man kan "mounte" netværks drev så WD'en tror det er en tilsluttet usb stik hjalp mig, samt en ny router netgear 3700 istedet for en dlink 655.
Hej ...
 
ja det er rigitgt jeg gav ikke meget at arbejde med men nu har jeg fået det til at spille igen. jeg lade en wd tv lx live fra b-rad på samt nyt windows system (recover) så den køre igen uden update .-)
 
ellers godt meget tilfreds med den. :-)
 
Sonos 1 X ZP90

Sonos 1 x ZP100

Sonos 1 X Connect

Sonos 1 x Playbar

2 x Sonos Play 5

synology ds411



WD TV Live plus
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu