recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Podcast på Popcorn Hour C-200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPodcast på Popcorn Hour C-200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Storgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-December-2009
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: Podcast på Popcorn Hour C-200
    Sendt: 04-Marts-2010 kl. 17:45
Hej
 
Jeg vil høre om det er muligt at gå ind og finde podcast og streame dem på en PCH C-200, som det er på Apple TV? Og i samme omgang om der er nogen der ved om dette er muligt på en Boxee Box?
 
Storgaard
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 18:33
ja der er ihvertfald adgang til forskelligt webindhold earth-touch.com ignite youtubelite via media service portal community på c-200... men du kan også selv indtaste weblink til specifikke steder.. tror største begrænsning er det site det skal hentes fra hvis det er via www... så er det ikke alle sider der bare kører problemfrit... men har du en adresse skal jeg gerne teste det for dig.
 
og er det lokale filer (fra eks NAS eller andet lokalt share) du vil se, så er det bare stream på lige linie med alle andre typer video, så bare det er lavet i et format som c-200 understøtter så er det bare at trykke play.
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu