recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspilning af eyetv optagelser?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAfspilning af eyetv optagelser?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5207
Direkte link til dette indlæg Emne: Afspilning af eyetv optagelser?
    Sendt: 06-Marts-2010 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af Søholm Søholm skrev:

Der kan hentes en lille eyetv optagelse her, filen er dog pakket ned i winrar. http://www.myupload.dk/showfile/45294953abb.rar

Jeg vil meget gerne vide om I kan afspille den eller ikke? Kunne fx være meget fedt at vide om WD TV Live kan afspille den?
 
Når jeg pakker filen ud, kommer der en folder med 5 filer.
De 3 af dem ser ud til at være noget HTML lignende med program information.
Den 4. er en .mpg file, som kan afspillers både på min Popcorn Hour A-100 og Fantec TV-FHDS player.
Men jeg får ikke understekster på Fantec'en, som ellers kan afspille undertekster fra .ts filer.
Men der er vist ikke mulighed for undertekst i en .mpg file.
 
Den sidste file er  et billede i .tiff format.
 
Mvh JørgenT
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 15:38
reelt set burde det jo ikke være noget synderligt problem, det er jo nok i virkeligheden på grund af indpakningen. For en .eyetv fil er jo en folder med både screenshot, mpg fil og lidt andet godt. Jeg kan afspille på en xbmc maskine hvis jeg sætter eyetv til at fungere som dlna server så kan xbmc rent faktisk afspille den - ellers burde du sådan set bare kunne hive mpeg-filen ud af .eyetv folderen så du afspiller den rene transportstrøm. det burde din popcorn kunne klare.
nå jørgenT kom lidt før mig :-)

mpg-filen er en mpeg-ts fil.


Redigeret af claus_jac - 06-Marts-2010 kl. 15:40
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu