recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medieafspiller til dvd+BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedieafspiller til dvd+BD

 Besvar Besvar Side  <12
Afstemningsspørgsmål: Hvilken ville i vælge..?? Det er jo en jungle derude...
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
2 [66,67%]
1 [33,33%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 23:22
Har du prøvet med BlueRay fra NAS?
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af DaneDK DaneDK skrev:

Hej,

Jeg har selv en Dune Prime 3.0 og den er altså bare SUPER. Der er en patch så den er helt regionsfri (ikke at jeg har brugt det).

Nu kender jeg ikke hverken C-200 eller Tvix, men jeg kan kun sige at jeg er 110% tilfreds med min Dune. Den er fantastisk nem at bruge og både min kone (meget vigtigt) og børn kan betjene den uden problemer. Jeg har samtidig en Synology NAS med blandt andet film på og jeg bruger MyMovies til at organisere mine film (mener også at man kan bruge YAMJ)

Som ekstra plus er der lige kommet en udmelding fra Dune om at de i næste firmware vil lave mulighed for at tilkoble DVB-T via USB :-) samt andre funktioner bl.a. Webbrowser og en slags "MyMovies" direkte i Dune's firmware m.m.

Så jeg synes faktisk at afstemningen burde indeholde en 3. mulighed.....fx "Anden" eller "Dune" :-)

Men held og lukke med købet. Skriv gerne dit valg og en "anmeldelse" af den maskine du køber :-)

vh
DaneDK
 
Ja det lader til der er mange som kigger lidt på Dune.. Jeg er dog også interesseret i at høre om du har prøvet BD fra NAS..?? Både Iso, MKV og som BD-folder..?? (Jeg skal dog selv køre det fra min lille hjemmelavede Windows "server", men der burde vel ikke være forskel på det..??)
 
Det eneste der har fået mig til at overveje tvix er de små 450 jeg kan spare og så designet, men umiddelbart tror jeg valget falder på en af de andre 2..
 
Dertil mangler jeg dog lidt argumenter for hvorfor jeg fx skulle vælge Dune frem for C-200..???
 
Tja designet på Dune er selvfølgelig lidt pænere, men den er stadig ikk pæn som noget jeg vil have stående fremme så under alle omstændigheder bliver den gemt væk...
 
Og ja selvfølgelig vil jeg gerne komme med en lille "anmeldelse" når jeg engang for taget mig sammen til at få noget købt.. LOL
 
Kan forresten ikke tilføje Dune til stemme listen.. Cry


Redigeret af Dylmer - 13-Marts-2010 kl. 09:51
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 17:22
Er der nogen som kan svare på hvilke fordele/ulemper der er ved c-200 vs. Dune Base 3.0...???
 
1. ja Dune er pænere, men tror den bliver gemt væk i et møbel så måske var c-200 endda at foretrække der med RF-remoten...
 
Ifølge en test jeg læste så er c-200 lidt mere for "nørder" og ja det er jeg vel, men kan ikk rigtig lige finde så meget om Dune igen.. Hva med YAMJ osv..??
 
Er der nogen fordele ved Dune kunne man vel også spørge...???
 
PS: tror forresten at Tvix er ude af "konkurrencen".


Redigeret af Dylmer - 15-Marts-2010 kl. 17:24
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 17:39
Jeg klistrer lige et link ind. Den sidste kommentar :)
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

Jeg klistrer lige et link ind. Den sidste kommentar :)
 
Hehe.. Det er der jo ikk ligefrem meget svar ved.. Confused
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 17:45
Næh, ikke mere end at du spørger om der er fordele, og ud fra at de kan direkte sammenlignes, kan man vel konkludere at de udover design kan det samme.
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 17:52
Hov hov hov hov...
 
Læste lige lidt her... Det ser ud til der bla bliver lavet noget sjovt med Iphone apps så man kan bruge den som en simpel remote. Samt et nyt flash GUI..
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 18:18
Samtidig er der mulighed for medbestemmelse for nye funktioner gennem afstemning på deres hjemmeside. :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu