recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour A-200 Opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn Hour A-200 Opsætning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
0rla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn Hour A-200 Opsætning
    Sendt: 12-Marts-2010 kl. 01:27
Har købt sådan en dims, men kan overhovedet ikke få den til at virke, har sat den til tv'et med HDMI kablet, men der kommet intet frem på skærmen, hvordan og hvad gør jeg for at få den til at virke? Cry
Findes der ikke en dansk guide til sådan en ?
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-December-2009
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 07:28
Da jeg fik min, skulle jeg bare sætte strøm på, og sætte det medfølgende hdmi kabel i tv'et, og så virkede det... Hvis du er sikker på at du har sat strøm til osv., og der bare ingenting sker - selvom du har fundet den rigtige kanal på tv'et - så skal den nok tilbage :|
 
Er standby-lampen tændt?
 
Der findes så vidt jeg ved ingen rigtig "papir" vejledning til A-200'eren, men der findes en god wiki (http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/Main_Page) som kan svare på de fleste ting, ellers er de tråde her på boardet (Bare søg på A-200) og på det officielle forum (http://www.networkedmediatank.com/index.php), også rigtigt gode til at grave info og gode ideer frem fra.
Mvh. Allan
Til top
jhauerslev Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2007
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 09:54
Har du prøvet med en analog udgang?
Til top
0rla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 10:03
Ja, jeg har også prøvet med AV kabler, der skete heller ikke noget...
Til top
0rla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Cami Cami skrev:

Da jeg fik min, skulle jeg bare sætte strøm på, og sætte det medfølgende hdmi kabel i tv'et, og så virkede det... Hvis du er sikker på at du har sat strøm til osv., og der bare ingenting sker - selvom du har fundet den rigtige kanal på tv'et - så skal den nok tilbage :|
 
Er standby-lampen tændt?
 
Der findes så vidt jeg ved ingen rigtig "papir" vejledning til A-200'eren, men der findes en god wiki (http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/Main_Page) som kan svare på de fleste ting, ellers er de tråde her på boardet (Bare søg på A-200) og på det officielle forum (http://www.networkedmediatank.com/index.php), også rigtigt gode til at grave info og gode ideer frem fra.

Der er strøm på, kan godt tænde og slukke for den, har prøver begge HDMI indgange på tv'et, og den ene af dem kører ellers fint med DVD'en, også AV kabler, men der sker absolut intet på skærmen..
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 10:24
Det lyder somom du har været uheldig og få en DOA (Dead on arrival) enhed. Den skal byttes.
Hvor har du købt den ? - hos popcornhour.com eller en lokal webshop ?
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
0rla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 10:53
Har også prøvet på sønnens tv, der skete desværre heller ikke noget, er købt hos popcornhour.com, men er desværre ikke ret god til engelsk.. 
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 16:18
hm jeg har også en a-200 og den virker 100% , så lyder til din er død fra starten af.  du siger der strøm til men når den står på standby lyser den kraftig rød, og får at tænde den skal man holde power inde et lille stykke tid, men har du vel prøvet , når den er slukket slukker blæseren også indeni den , mens den på standby kører og lyser mindre rød. 
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 16:22
Mente når den står på standby lyser den ikke så kraftig rød men når den er slukket og blæseren ikke kører så lyser den kraftig rød.
Til top
0rla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 16:13
Min lyser kraftig rød når den står i standby, når jeg bare lige rører powerknappen på remoten går  den igang og lyser ganske svagt, nærmest hvidt eller meget lyseblåt, for at slukke den skal jeg holde powerknappen nede i et par sekunder, så begynder powerlyset at blinke rødt, hvorefter den slukker og lyser rødt, ser ud til at der også er en anden lysdiode, vil tro det er til remoten, men har endnu ikke set noget lys i den..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu