recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology til Pio tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynology til Pio tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slotski Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Emne: Synology til Pio tv
    Sendt: 13-Marts-2010 kl. 14:56
Sidder og kæmper med et par film filer, og har nu endelig fået koblet min synology 209+ til min pio skærm.
 
Nu er jeg så ude hvor jeg ikke kan bunde, og håber at et par kloge gutter kan rådgive og hjælpe mig med opsætningen.
 
Mit udstyr er følgende:
 
Sonology DS 209+ Nas Server
Pioneer KRP 500AW
Pioneer LX01
Pioneer LX08
Samsung modtager fra Yousee.
Sonos
Netgear router fra Yousee
Lenovo X61 bærbar pc (umiddelbart med halvsvagt grafikkort, den virker ikke velegnet til afspilning af film filer)
Derudover diverse ekstra i form af PS3, Wii, Ipod's
 
Jeg har et par avi filer samt mp4 filer (hentet på itunes), men kan ikke få disse til at spille på mit tv. Jeg kan på tv'et se mapperne video, musik og billeder som ligger på serveren og musik spiller fint, men avi film kan der ikke trykkes på og mp4 filer skriver den " dette format er ikke understøttet.(301)"
 
Er der nogen der kan hjælpe?
 
Evt. er der nogen der kender en ekspert i opsætning som måske vil tjene lidt ekstra på at kigge forbi og sætte det optimalt op...
 
Mvh.
Martin
(Kbh. K)
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 16:11
prøv sikre dig at mp4 filerne slutter med .mpeg istedet og se om det gør nogen forskel
 
pioneer er lidt hysterisk med fil betegnelserne.
Mvh

René
Til top
Slotski Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 21:38
Det hjalp desværre ikke. Forsøger nu at finde et program til at konvertere filerne til WMV uden at kvaliteten forringes. Vil selvfølgelig gerne finde et gratis program, eller et program der kan testes så jeg ved det virker inden jeg smider penge efter det.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu