recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DAC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDAC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Emne: DAC
    Sendt: 19-Marts-2010 kl. 11:15
Hej drenge (og pige hvis der er en mellem os).

Søger en DAC til at sætte på mit stereo setup, således at jeg kan nyde musik og anden lyd fra Mac'en og min PS3.
Min krav til features er:
Toslink input
USB input
RCA output

Dertil vil headamp funktion være ønskeligt.
Har kigget på DacMagic, som pt. er nr. 1 men denne har ikke headamp. Har osse haft kig på iBasso 10 men denne mangler RCA output. Har tjekket NuForce Icon HDP men denne mangler TOSLINK input. Har osse kigget på Valab DAC samt ZERO dac, men disse skal købes over ebay i fjernøsten, så er en smule mere betænklige ved disse, men overvejer dem dog kraftigt.
Men det er jo ikke alle DAC der er derude. Så ville høre om i her kender en DAC der kan opfylde mine krav bedre end DacMagic, uden at være dyrere?
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 12:13
Jeg går selv og lurer på den her http://www.homehifi.co.uk/products/Caiman.html

Har ikke selv hørt den. Men det virker til den for nogle gode ord med på vejen rundt omkring


Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 12:45
Jeg har kig på den her, men ville unægteligt gerne høre den først: http://www.mavaudio.com/base/product/tube_magic_d1/ 
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 13:51
De ser begge ud til at være rigtig fede begge 2, må lige tjekke reviews!
Men må nok indrømme at i denne prisklasse mener jeg ikke at det er højt nødvendigt at høre det som sådan, for hvis de er gode er det kun tweaks du kan vinde, er hvad jeg har kunne finde ud af gennem min, omend lille, erfaring. Det er desværre nok også en smule svært at komme til at høre det på eget udstyr :(
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 14:14
Enig i at forskellene nok er små, når jeg sagde høre kunne jeg egentlig også godt have skrevet føleSleepy - er ærgeligt at betale 200$ + told og moms hvis det føles som om det er ved at rasle fra hinanden..men nej til prisen kan det vel næppe gå helt galt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu