recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal bruge et nyt BILLIGT sæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkal bruge et nyt BILLIGT sæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xX-BooY-Xx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Skal bruge et nyt BILLIGT sæt
    Sendt: 21-November-2005 kl. 22:38

Hey derude !

Skal bruge et nyt sæt !

Skal bruge en subwoofer, 2xhøjtaler(mindst) og en forstærker!

Dette skal kunne købes for UNDER 600 kr. - incl. porto og så skal det samtidig være BEDRE end Jem&Fix's sæt som jeg dog ikke helt er klar over kvaliteten af? Sættet skal kunne tilsluttes min comp. har selv mini-jack stik.
Har i forvejen et 5.1 sæt sat til comp'en via DVD'en. Sub'en står af alt for hurtigt. :(

------------------------------------------------------------ ----------------------------------------------

Heys.

Er en knægt på 16 som skal bruge et nyt system istedet for mit dvd anlæg som står af hver gang der bliver skruet lidt op! :P

 

Har stortset ingen kendskab til hifi overhovedet... men det betyder selvfølgelig ikke at jeg søger et newb system.

Går udfra at jeg skal bruge en forstærker og et par højtaler? - Cd læser kan vel være ligegyldigt kvalitets mæssigt, eller hva? - Kan man ikk bare plugge en discman eller noget andet til det? :S evt. en tuner af en eller anden art. :)

 

BRUGT er også en mulighed

 

 

^Ja, det er så 2 oplæg fra en anden side som jeg aldrig fik et seriøst svar på. Den første besked er fra igår og nr. 2 er fra engang i oktober.



Redigeret af xX-BooY-Xx
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2005 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af xX-BooY-Xx xX-BooY-Xx skrev:

^Ja, det er så 2 oplæg fra en anden side som jeg aldrig fik et seriøst svar på. Den første besked er fra igår og nr. 2 er fra engang i oktober.

Det er nu heller ikke nemt at svare på. Du vil ha' en hel masse og ikke gi' noget for det??? Tjah... prøv loppemarkeder og  www.dba.dk, www.guloggratis.dk, der er vist også noget der hedder www.papkassen.dk

 

 

mvh Christian
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2005 kl. 09:11

Nej, sammensætningen "nyt", "hifi" og "under 600 kr." harmonerer vist ikke rigtigt sammen.

Prøv ovenstående links.

/Splinten

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu