recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optagelse uden lyd (og dog)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptagelse uden lyd (og dog)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Snedker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Optagelse uden lyd (og dog)
    Sendt: 24-Marts-2010 kl. 10:03
Jeg har tidligere postet andetsteds, men tror den er mere korrekt her, hvor jeg også kunne tænke mig lidt bedre forståelse for, hvorfor det er som det er:

Jeg har netop skippet Stofa (for dyrt) og smidt en antenne på loftet, således jeg nu har har DVB-T - udelukkende gratiskanalerne.

I min stue har jeg en WD TV Live HD, som jeg bruger til at streame mine film fra NAS.

Jeg har købt en Hauppauge WinTV-MiniStick HD. Den primære grund til at jeg har købt den, er at jeg på en billig måde kan optage udsendelser (TS) og så streame dem fra min WD.

Og her kommer problemet:

DR, TV2 og DR2 har fint lyd. På de øvrige kanaler (fx Ramasjang, DR HD) er der ingen lyd, når jeg afspiller optagelser via Win TV, fra Media Player eller streamer fra min WD.

Men hvis jeg afspiller de samme optagelser med VLC er der fint lyd på.

Hvorfor får jeg lyd på når jeg bruger VLC, men ikke de øvrige, der er nævnt?

Det primære for mig, er at få lyd på når der streames fra min WD - hvordan får jeg den til det?

Screendump af mine indstillingsmuligheder kan ses her: http://dl.dropbox.com/u/175230/hauppauge.jpg

På forhånd tak for hjælpen! Smile

Mvh /Snedker
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 16:42
 
  Jeg kan se at HE-AAC står som Inaktiv, og det skal den jo ikke være.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu