recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med C-200 vs Dune 3.0?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med C-200 vs Dune 3.0?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med C-200 vs Dune 3.0?
    Sendt: 28-Marts-2010 kl. 11:56
Hej igen alle sammen..

Har gået og "gnasket" lidt frem og tilbage ang. en medieplayer.

Den har heddet: PCH C-200 vs. Dune Base 3.0

Har egentligt mere eller mindre besluttet mig for at bestille en C-200 imorgen, men ville lige høre jer som allerede har en om den efterhånden kører derud af...???
Kunne læse på networkmediatank.com at der nogen som har probs med sync af video/audio....????

Valget har været og er stadig lidt svært da de to maskiner på mange måder minder om hinanden.

Jeg synes klart at Dune er pænest at se på, deres firmware lader til at være lidt mere proff + afprøvet inden release, de kommer med flash GUI engang, officiel Iphone remote app. osv osv. Fundet her. Der står bare ikk noget om hvornår...
Derudover siger de få som har dem at de bare kører - og det kan man vist ikk prale med at C-200 altid har..

Dog er der ingen mulighed for YAMJ på Dune, men derimod Mymovies som også ser okay flot ud. Dog har jeg læst et sted at Mymovies ikke kan afspille BDMW folder....??? Er det rigtigt???

Nå anyways, så er der langt flere som har en C-200 og support, tweaks og 3.part software er der masser af. Så bla NMT-Remote app til Iphone som dog endnu ikk virker på c-200, men der arbejdes vist på det.. LINK

Nogen sidste kommentarer, råd eller ting jeg bare ikk har tænkt på inden jeg smider en bestilling afsted..???

Kører C-200 efterhånden som den skal..?? (- gigabit netværk self. og flash GUI som ikk er kommet endnu..)

På forhånd tak...


Redigeret af Dylmer - 28-Marts-2010 kl. 12:20
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 12:03
Bare et lille indspark men din overskrift indikere altså ikke hvad det er du søger.

Udover det så har jeg selv de samme tanker :-)
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 12:05
Nu må du ikke hænge mig op på det, men jeg mener at have læst et sted at DUNE godt kan køre med YAMJ.
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 12:16
.
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:


Udover det så har jeg selv de samme tanker :-)

Ja det er absolut ikke nemt.. Confused Kunne jo selvfølgelig og købe en af hver og smide den ene i soveværelset LOL.


Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

Nu må du ikke hænge mig op på det, men jeg mener at have læst et sted at DUNE godt kan køre med YAMJ.

Fandt lidt om det HER


Redigeret af Dylmer - 28-Marts-2010 kl. 12:19
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 14:24
Så er C-200 bestilt...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu