recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til at afspille iso. på MP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til at afspille iso. på MP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Avenue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til at afspille iso. på MP
    Sendt: 28-Marts-2010 kl. 12:24
Iso. via Media afspiller? eg har lige anskaffet mig en Lacie media afspiller og er også ganske tilfreds med den. Det der går mig lidt på er, at jeg ikke har de samme muligheder når jeg afspiller en iso. file på media afspilleren ligesom jeg har på computeren når jeg benytter Daemon til at afspille den med.

Problemer er at jeg har hentet Klovn, som ligger på en iso. file. Jeg kan kun se det første afsnit af serien resten er umulige at finde. Jeg har så prøvet at åbne det med Daemon og derefter lægge filerne over i media afspilleren, som nu bliver til Video_ts. Men den vil stadig kun afspille første afsnit :/

Er der en måde til at få det fulde ud af en iso. file når den bliver afspillet i en Media Afspiller?

Afspiller: http://gizmodo.com/5411952/lacie-lacinema-classic-hd-1tb-media-player-for-250
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu