recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xstreamer, Dune 3.0, WD TV Live eller ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXstreamer, Dune 3.0, WD TV Live eller ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gryf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Juli-2009
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Xstreamer, Dune 3.0, WD TV Live eller ?
    Sendt: 29-Marts-2010 kl. 14:33
Jeg har besluttet mig til at tiden er kommet til at udskifte min A-110, pga ingen bugs længere bliver rettet på det, ihvertfald ikke de vigtige.

Men jeg kan ikke helt finde ud af hvilken jeg skal have i stedet for.

Dem jeg har kik på nu er Xstreamer, WD TV live og Dune 3.0. Hvis der er andre jeg burde kikke på så sig bare til. Men der er ingen grund til at komme med C-200 da jeg ikke skal have noget fra Popcorn Hour igen.

Den skal kun bruges til at se film på, ikke noget med at kører torrent eller sådan noget lignede.
Den skal self kunne kører 1080p uden problemer og ikke have irriterende udfald på DTS :)
Hvordan er Dune 3.0 Prime til at opscaler evt DVD?
Er der nogen af dem der kan læse direkte fra rar filer, så man er fri for at pakke ud først?
Hvad med live tv? Nogen af dem der kan brug sopcast, tvu eller sådan noget ligende ?
Kan de alle læse ext3 eller skal jeg til at converter mine usb harddiske?
Hvad med støjniveauet?

Tror det var de sprøgsmål, håber I kan guide mig lidt :D



Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 09:28
Hej.

Uden at have prøvet dem ville mit valg umiddelbart falde på Dune 3.0... Den kan ikk rigtig sammenlignes med de andre, både fordi den har indbygget drev, men det er også den eneste med fuld BD-licens. Den var også med i mine overvejelser da jeg bestilte min C-200.

Men da jeg som sagt ikk selv har rodet med dem kan jeg desværre ikk svare helt konkret på dine spørgsmål..

Evt. prøv at søge lidt rundt i forum, man kan faktisk lære en hel del af det..

Lidt yderligere info om/test af Dune her
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu